Inläggsrubrik: Re: Vad är poängen? - söndag 13 maj
Postat: 10 maj 2012, 20:57
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Heads-up: Jogge har försett mig med lite ASG biokulor á 0,25 gram för utvärdering, nu när tillgängligheten för Green Devil förblir låg en stund till.
Dels hade det varit gött om folk hade velat prova en del av dessa kulor nu under söndagen och komma med omdömen. Jag har med mig lite drygt en och en halv flaska alltså dryga 4 000 kulor. Så om någon verkligen behöver kulor inför söndagen så finns det en mindre buffert av kulor att prova!
Hör av er till mig på söndag om ni är intresserade!
Postat: 11 maj 2012, 08:23
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Det ser ut att bli en intressant söndag, då alla äldre lag verkar vara på storspel (är det mobile inf II?). Så många nyare medlemmar kommer att få en chans att träna och prova gruppstrid utan att riksera överkörning från gamla rävar. Ser fram emot det.
Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Postat: 11 maj 2012, 23:10
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Fan sugen på att vara med på söndag, men vet fan inte om jag kan förens imån, sent på kvällen... Va beredda på att nån kan dyka upp oanmäld på söndag(räkna dock ej med mig)
//Byggan
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Postat: 12 maj 2012, 09:21
Förnamn: Robin
Efternamn: Johansson
Ska se om jag kan finna mig tiden att spela denna helgen, har bara ett problem som jag skulle vilja ha hjälp att lösa :p Mitt batteri har gått och dött. Finns det någon med ett 11.1v lipo Stav-batteri med deans-kontakter till övers? Eller en bra balanserare? ^^,
har förövrigt en låda med ca 30 flaskor bioblaster boll ala 3000boll/st om det skulle vara till intresse för herrarna?
Postat: 12 maj 2012, 09:39
Förnamn: Jay
Efternamn: Ortega
skuttis skrev:
Ska se om jag kan finna mig tiden att spela denna helgen, har bara ett problem som jag skulle vilja ha hjälp att lösa :p Mitt batteri har gått och dött. Finns det någon med ett 11.1v lipo Stav-batteri med deans-kontakter till övers? Eller en bra balanserare? ^^,
har förövrigt en låda med ca 30 flaskor bioblaster boll ala 3000boll/st om det skulle vara till intresse för herrarna?
....
M4a1(8.4v)
jag köper gärna en eller 2 flaskor..så att jag kan också vara med o spela
Senast redigerad av Sparrow Unit 12 maj 2012, 10:49, redigerad totalt 2 gånger.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori