Den informationen jag fick innan förra spelet var att dessa kulor skulle vara miljövänliga enligt svenska mått, då jag antog att det personen uppgav var riktigt så godkännde vi dessa. OM detta nu inte är fallet så får vi kanske tänka om på den punkten, men det står på garderoben.se att dessa kulor är miljövänliga. Förra spelet spelades på ett område som inte innefattade K-märkt skog, så det var/är inte lika noga med just bio-deg. (dock är det alltid viktigt att tänka på miljön, oavsett K-märkning)
Kommer i vilket fall som helst finnas möjlighet att köpa excels biokulor i 0.20g och 0.25g utförande.
Då vi har skrivit i spelinfon att dessa är tillåtna på spelet kan vi inte backa med det nu, dock kan jag inte garantera att dem kommer vara tillåtna kommande spel. Men detta spelet är dom ok. (ska kika lite på det här för att få klarhet på hur det ligger till)
Det känns som om vi behöver få in lite fler anmälningar nu om vi ska kunna köra nåt spel. Ett problem är ju givetvis vsaf spelet i gbg som lades upp på samma datum, rätt dålig stil eftersom vårat låg uppe innan, men nu är det som det är...
Spelet kommer att bli av i alla fall, dock med lite mindre ändringar i regler för att anpassa till ett lägre deltagarantal. Info om detta kommer att komma ut lite senare samt tas upp på speldagen innan spel.
Hoppas det kommer lite fler ändå, mer action med fler folk
Tyvärr har det blivit leveransproblem med 0.25g kulorna, tydligen var dessa slut hos tillverkaren. Så det kommer inte finnas några 0.25g kulor till salu på spelet, vi ber om ursäkt för detta! 0.20 kulor finns dock, så kulor kommer finnas tillgängligt.
"31. Daniel - Laglös(nybörjare) - Kläder"
Gillar cammobeskrivningen Är det första gången han spelar?
Skönt att det kommit in lite fler anmälningar i alla fall! =) Ska nog bli bra med röj... Vart ute idag och satt upp lite "flaggstänger" och grejer och det verkar nice =)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori