Inläggsrubrik: Re: 2007-09-09, Bredared, Assault - Ny info!
Postat: 09 sep 2007, 17:29
Tack för ett skitkul spel! Jag hade roligt i alla fall, lite synd att vi blev totalt ägda andra omgången när vi skulle försvara bara, men vafan, kul ändå =))
Tack alla som slöt upp, hoppas att det kan bli ytterliggare några fler nästa gång så vi kan köra på det andra, större området vi har tillgång till!
Tack för trevligt spel, kul att det dök upp folk, var orolig ett tag att ingen skulle dyka upp. Stort tack till alla i woodland/dpm vi gjorde ett rätt bra jobb, även om fi vann andra omgången rätt rejält. Tack även till tribbel (tror jag) som jag fick låna batteri av. Annars var det mycket action idag har inte många kulor kvar av dom jag köpte. Kul att ha ryssar med i laget, (nu måste ja köpa ak ).
Postat: 09 sep 2007, 18:49
Även jag blev lite orolig i början när klockan närmade sig 10:20 o inte en själ fanns att se, men ni trillade ju inte nästan allihop sen en stund senare =)
Ja, terrängen är lite snårig bitvis, men samtidigt blir det mer dynamik i spelet då, vilekt jag personligen gillar Man får se till att tänka på säkerhetsavstånden i de fall man kommer nära inpå FI bara. Detta är nog också en bidragande faktor att man ibland inte ser om en peson är utskjuten eller inte, dessutom när man inte har någon markeringstrasa! Så att tänka på nästa gång, en röd/orange tygbit kan hindra många avtryckare
Vid sådana här spel märktes det riktigt tydligt att kommunikation är väldigt viktigt, så nästa gång ska iaf jag se till att ha med mig min radio Kände mig aningen borta vissa stunder.
Tack för ett gott spel, var riktigt roligt att det var bra stämning, även mellan de två lagen Riktigt tight med action också, gjorde slut på över 1500 boll
Postat: 09 sep 2007, 19:41
Förnamn: Hakan
Efternamn: Braberg
Får hålla med alla andra, riktigt kul idag!! Det har ju under året visat sig, att vill man åka på ett kul spel så är det Borås som gäller, med Mad John & Co!! Som sagt, Tusen Tack! Hoppas det blir ett spel till snart! I'll be there!
Postat: 10 sep 2007, 19:39
Ang spel på det större området så är det inte helt omöjligt att det kan bli av snart framöver Beror främst på vilket datum som det funkar för oss i R.I. , att se till att det inte krockar med älgjakten samt att det blir tillräckligt med folk!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori