Måste säga att jag blev lite sugen när jag läste om det på deras hemsida förra veckan! Dock är det för tidig att veta om man kan vara med.... Vi får se om man kan och har viljan senare mer inpå. Men konceptet är klockrent dock skulle det vara kul med något längre än 2 dagar...
"- Vår store ledare har gett order om den kommande kampanjen mot de falska kristna, och för att öka vårt livsrum. Tur att jag hängde på låset på vårt lokala mob-förråd, hade ju inte velat att någon annan lagt vantarna på AT4an. Det ryktas om att NATO skall vara på plats, ska bli kul att plocka lite utländska skalper. Måste ju hämnas NATOs brandbombning av Eslöv för två månader sedan. Visserligen så var det ju helt korrekt att vi hade vår bombfabrik där, men är den gömd mellan ett sjukhus, ett dagis och ett äldrevårdsboende, så borde de ju ha avstått att bomba." - Jesper Olsson, 23 år, lojal skånepåg.
"- ...i evighet, amen. Ok soldater, alla tar varsin så långt lagret räcker, säger pastor Grön till sin församling gudsfruktande krigare. Vi har kontrakterat en utomstående att ta hand om utbildningen, och visa hur de fungerar. Det är inget som biter på modernare pansar, men vi tror de bara kommer lyckas få med sig lätt bepansrade transporter så här i första skedet. Om vi kan hindra NATO från att lägga sig i våra förehavanden, så ska det inte vara några problem att ge de sydländska inkräktarna på nöten. Utgå!"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori