Om någon åker från Centralstation i Göteborg imorgon så vore det toppen om dem kunde möta upp mig. För är inte säker på vägen ner dit. Och det finns även plats i bilen för 3st om det behövs.
OBS! - Pga av regn och vindar är ÜDRFs bas flyttad 40 meter norr ut (jämfört med nuvarande karta).
- "Radiomasten" är flyttad 30 meter öster ut (jämfört med nuvarande karta).
- "Ammodepån är flyttad 60 meter norr ut (jämfört med nuvarande karta).
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Citera:
Varför behöver ni flytta allt pga av regn och vind
Pga att det regnat en del men visst, ÜDRF bas kan stå i vatten! Området ligger uppe på en platå och det blåser en del där (har presenningar som markerar baserna).
Citera:
värst vad ni ändrar saker hela tiden
FFS, sluta gnälla! Kom med nåt konstruktivt i stället! Du kanske skall prova och rådda spel själv?
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Blev medlem: 03 maj 2006, 21:21 Inlägg: 24 Ort: Falkenberg/Göteborg
vatten dödar inte och dom flesta kan väl simmar eller FFS ? Kankse bättre att komma med något konstruktivt efter spelet....och jag gnäller inte precis, men bestämmer er någon gång FFS...igen !
Märkte ikväll när jag skulle ladda mitt batteri att jag fått hem fel adapter från min kompis. Därför vet jag inte hur länge mitt batteri kommer att räcka. Därför undrar jag om någon har extra batteri till en sig seal 552 att låna ut.
Ett sånt här batteri är det. Har någon ett att låna ut kan ni ringa/skicka ett SMS till mig, Björn: 0762-357942
Förutsättningen är att jag får ihop mitt vapen snart, annars får jag låna vapen eller bara vara med som filmare imorgon...
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori