Någon mer än jag som tycker att området ser MKT mindre ut??
_________________ Den tyska soldaten med kamera och kakor i händer istället för vapen och magasin. Kan ju hända att vapen och magasin förekommer de med.
Jo, det förstår jag...men varför mindre område med fler personer?
_________________ Den tyska soldaten med kamera och kakor i händer istället för vapen och magasin. Kan ju hända att vapen och magasin förekommer de med.
Vill bara veta om det finns någon som kan låna ut en bössa till mig då min MP5 "matade"(ett derv i gearboxen gick sönder) sönder förra spelet... Reparationer kommer att ske så fort delar kommer men det skadar ju inte att vara på den säkra sidan...
Grovo: om du kommer på detta spelet så kan du få tillbaka magasinet till Glocken...
_________________ Over And Out : "Hobo Rangers" - PorraN
PorraN: Japp...kommer den här gången också! kan ta maget då
Användare som besöker denna kategori: Kryptonix och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori