Skriver igen att jag behöver skjust från jönköping!! även hem!! Står för bensin kostnad från och till Jönköping! Även fika!!!! Kom igen nu! vill ta fin fina kort på er nu!!
Nu är vi i SDG7 grymt redo! Har spenderat 2,5h med Kage och bakat scones, har dessutom inhandlat diverse bekvämligheter så som geuint brittiskt te, nudlar och gifflar!
Bevis på bakningen kan ses här med en fin bild på Kage:
På tal om mat så kommer Bunker att sälja följande saker:
Cola (burk)
Cola (flaska)
Mer (tetra)
Mer (flaska)
godispåsar
chokladrullar
kexchoklad
tuggimmi
halstabletter
Ingenting kostar mer än 20kr!
_________________ Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen. R.I.
Ingen från Jönköping eller liknande som kan asa med GOROV?
Han har med soppapengar och delar ut kakor.
Han är minderårig och tänker agera mediamänniska så att så många
som möjligt av er får komma på bild under spelet.
Okey, nu ligger det till så här...om jag inte hittar lift från jkpg så kommer jag att göra ett desperat försök att ta moppen.... om jag får så kan jag kanske använda den in game...m.m....kan ta med mig fika till Cannibals (YOGs lag!!) som tack för all hjälp!
Men letar fortfarande desperat efter lift från Jönköping!!!!!!!
Jag har hittat bussar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! om någon vänlig själ skulle kunna plocka upp mig i borås så är jag mkt tacksam!!!!....bjuder på kakor och pengar för bensin!
Moahahhahaahha!!!....allt är fixat!!! Kommer att ta många fina kort på er imorgon och ta med mig kakor!!! är det någon som är allergisk mot något så skicka ett PM!! Ses framför kameran!
MVH Gorov /Aka Jonas
Edit nr 1:Öhm....kommer det att finnas någon dator på plats där man kanske skulle kunna lägga över kort m.m.??
Edit nr2: Om någon skulle vilja så kan jag köpa med mig saker från våran lokala airsoft butik! http://www.frysen.nu han har det mesta hemma! skicka ett PM om vad ni skulle vilja ha så skickar jag ett pris. Allt kommer att tas med till Skogen imorgon!
Har en polare som vill vara med på spelet...
Men det enda som hindrar honom från att vara med är att han inte har något vapen...
Så nu undrar jag om det finns någon som har en bössa att låna ut till honom...
_________________ Over And Out : "Hobo Rangers" - PorraN
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori