Förnamn: Peter
Efternamn: D
Det verkar onekligen som bussen blir av, trevligt
Vi kommer att boka bussen imorron och de som då står på listan är bundna till att betala! Vi kommer att hålla möjligheten att anmäla sig (direkt bindande anmälan) öppen fram till sista Mars och förhoppningsvis få ett ännu bättre pris för de som åker med. Betalningsuppgifter kommer således 1 April när vi vet exakt vad det kommer kosta (max 800 respektive 700).
Vi har fått frågor om det går att få åka med bussen även fast bokningen är stängd och vi har nu bestämt att 5 platser till är möjliga att boka för 750kr/st. Skicka ett PM till mig vid intresse, först till kvarn gäller.
Dessa påverkar inte priset för övriga, överskottet går till föreningen.
Uppdaterat första inlägget med listan över betalda!
De som inte är markerade som betalda, vänligen skicka in pengar omgående eller skicka mig ett PM och förklara varför pengarna inte har kommit in/att ni har betalat och jag har missat det.
Uppdaterad.
Fortfarande flera som inte har betalat eller hört av sig om anledning, vi behöver ha in pengar omgående. Om ni har lagkamrat eller dylikt som inte står som betald på listan eller har hört av sig, vänligen påminn om betalning!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori