Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Hittar ingen speltråd, så jag slänger upp denna. Skjut mig om jag har fel
Tack till Lemon-gänget för en trevlig dag i skogen. Det var så mycket av en fest att jag har skapat en hyllningssida till er, spana in lemonparty.org
Tack till med- och motspelare, hade störtkul. Vill dock gärna påpeka att städningen efter spel är på tok för dåligt, bättring på det. Väldigt många kulpåsar, läskflaskor etc i båda safezone och spawn.
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Förnamn: Heli
Efternamn: Heiskari
As I understood it was very many unintentional shots on own team - both side. If teams are this big, we should probably run with arm bands? At least to make it a bit easier And sorry from my behalf, I did well in confusing own players as enemy team members
Voodoo 1 skrev:
Tack till Lemon-gänget för en trevlig dag i skogen. Det var så mycket av en fest att jag har skapat en hyllningssida till er, spana in lemonparty.org
Noooo, my eyes bleed! Why did watch that link?
Voodoo 1 skrev:
Tack till med- och motspelare, hade störtkul. Vill dock gärna påpeka att städningen efter spel är på tok för dåligt, bättring på det. Väldigt många kulpåsar, läskflaskor etc i båda safezone och spawn.
As I said in other thread, there is enough plastic waste in the world. We should always take care of the area and not take it as granted. In my opinion, there shouldn't even exist plastic BBs.
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Tack för ettt trevligt spel! Tyvärr mycket vapenproblem på min front vilket ledde till mycket pistol-spel vilket inte är det lättaste eller roligaste mot autovapen.
Vill dock slänga ut en liten påminnelse om säkerhetsavstånden när man strider runt/på kullarna!
Fick som sagt köra en del med pistol idag och inte en enda gång när jag hamnade i närstrid på kulle 1, 2 och 3 drog någon sidearm! Kan ju förstås varit så att alla sitter på cqb och auto A trim.
Men för ett rättvisare spel och framförallt allas säkerhet tänk på avstånden!
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Riktigt roligt lir idag !
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Christer
Efternamn: G
Kul som attan! Lite strul med radioutrustningen igen trots ny ptt och diverse stresstester. Bargus, jag och Mårran har beställt riktiga ptt & headset så problemet ska vara löst inom en snar framtid.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori