Förnamn: S
Efternamn: N
Reppan skrev:
Händelsen utspelar sig såhär. Under eldstriden så försöker jag springa fram. Det jag vet angående kolven var att den var mot min höger axel så jag kan inte ha kunnat slå mig själv på vänster öga utan att hakan skulle kunna få en smäll. Det kommer ett smäll mot ögat och jag faller bakåt ner mot marken.
Du beskrev det väl också som att glasögonen trycktes in mot ögonat när vi pratade? Så själva blåtiran kommer inte från att du blev träffad av en plastkula utan av att glasögonen tryckts in mot ögonen (på ett eller annat sätt).
Händelsen utspelar sig såhär. Under eldstriden så försöker jag springa fram. Det jag vet angående kolven var att den var mot min höger axel så jag kan inte ha kunnat slå mig själv på vänster öga utan att hakan skulle kunna få en smäll. Det kommer ett smäll mot ögat och jag faller bakåt ner mot marken.
Du beskrev det väl också som att glasögonen trycktes in mot ögonat när vi pratade? Så själva blåtiran kommer inte från att du blev träffad av en plastkula utan av att glasögonen tryckts in mot ögonen (på ett eller annat sätt).
Det kan ju hända att jag minns helt fel. Det hände så snabbt jag har inte hel koll på vad som exakt hände. Men jag kommer ihåg som du nämner att det kändes att glasögonen trycktes mot.
_________________ Humankind cannot gain anything without first giving something in return. To obtain, something of equal value must be lost.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori