Är gärna på denna helgen med, skall bara se om jag kan få Hobbex att gå med på mina villkor.. Annars får jag helt enkelt införskaffa mig en ny bössa innan dess och hoppas på att jag får mina pengar tillbaka från Hobbex, eller tillgodo kvitto så man kan hitta på något annat med det! Dyker jag upp så anmäler jag mig på lördag kväll!
Det är inte någon som skall dit på söndag som har en radio att sälja? Är inte allt för kräsen, vill mest kunna öka kommunikationen när man spelar, så inget för flera hundra
Inläggsrubrik: Re: ganska kul med CTF.. - Söndag 4 Oktober 2015
Postat: 04 okt 2015, 15:08
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Tack för idag!
Gött lir och en hel del sköna situationer, och ett par förvirrade! Bland annat när lagen lyckats gå riktigt nära varandra innan någon öppnade eld, nedanför början av granatkastarkullen! Borka och nån mer kom gåendes med flagga rätt in mig och HL, såg så gött avslappnade ut att jag först trodde dom var döda.
Känns som kanal 3 gänget gick vinnande ur den striden och därefter kunde vi ta ett par flaggor snabbt i följd som ledde till vinst!
Postat: 04 okt 2015, 17:08
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Robanjo skrev:
Tack för idag!
Gött lir och en hel del sköna situationer, och ett par förvirrade! Bland annat när lagen lyckats gå riktigt nära varandra innan någon öppnade eld, nedanför början av granatkastarkullen! Borka och nån mer kom gåendes med flagga rätt in mig och HL, såg så gött avslappnade ut att jag först trodde dom var döda.
Känns som kanal 3 gänget gick vinnande ur den striden och därefter kunde vi ta ett par flaggor snabbt i följd som ledde till vinst!
Ja, vilken helknäpp situation! Jag såg några Glada Citroner komma gående längst med vägen som helt struntade i att Exedit gick förbi (trots att han var i spel) så jag trodde de var med oss. Däremot blev jag misstänksam när jag såg dig, då jag var säker på att vi var på olika lag - synd att jag är så trögfattad
Postat: 04 okt 2015, 17:11
Förnamn: V
Efternamn: Andren
Borka skrev:
Robanjo skrev:
Tack för idag!
Ja, vilken helknäpp situation! Jag såg några Glada Citroner komma gående längst med vägen som helt struntade i att Exedit gick förbi (trots att han var i spel) så jag trodde de var med oss. Däremot blev jag misstänksam när jag såg dig, då jag var säker på att vi var på olika lag - synd att jag är så trögfattad
Men vafan, var han ute ur spel? Han gick så casual med bössan på axeln så jag tog för givet att han var påväg till spawn.. kanske bäst att vi inte tog kontakt ändå, för då kunde jag plocka ut er ovetandes när ni kom lunkandes med flaggan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori