Förnamn: Jonathan
Efternamn: W
Det fattas 5 betalningar från igår då vi var 16st och jag bara fick pengar av 11st om ni känner er träffade så kan ni swisha över pengar på 0736721206, glömde min telefon till spelet igår och jag antog att alla skulle swisha över pengar ändå men men (Huntervillage du är inräknad i dem som betalat eftersom du är års)
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Jag betalde inte igår. Min telefon gick i småbitar och min gamla skit har inte swisch. Kan jag få kontonr så sätter jag över dit eller går det bra att betala på skroten på söndag?
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
har inte heller swish, men jag kan också lösa kash till skroten hade inte planerat att lira i onsdags men fick ett ryck och kittade på typ 5 minuter. det enda jag glömde var cash
Tack för gött spel i vilket fall!
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori