Inläggsrubrik: Re: ::::::::::::Söndags spel på Bocken Den 22 Mars::::::::::
Postat: 20 mar 2015, 20:36
Förnamn: kenny
Efternamn: F
mm alla är välkomna i mån av plats. det är ju bara att lösa medlemskap på Bocken svårare än så var det inte.
Det är nämligen så att den som Arrar ett spel i vårat land är också ansvarig. Nu är det Vsaf som har ansvarsförsäkring på Bocken denna söndag. Därför måste man vara medlem i Vsaf.
Postat: 21 mar 2015, 18:11
Förnamn: Erik
Efternamn: Nilsson
Tjena, tänkte höra i sista stund om det finns någon som har några extra 1911-magasin som jag kan låna under dagen? Märket är KJWorks, men den ska även fungera med STI Lawman-magasin. Helst Co2 men gas går också bra. Magasinet på bilden läcker som ett såll, har försökt att fixa den men utan större framgång...
Postat: 21 mar 2015, 21:33
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Kakan95 skrev:
Tjena, tänkte höra i sista stund om det finns någon som har några extra 1911-magasin som jag kan låna under dagen? Märket är KJWorks, men den ska även fungera med STI Lawman-magasin. Helst Co2 men gas går också bra. Magasinet på bilden läcker som ett såll, har försökt att fixa den men utan större framgång...
Hej Kakan, jag har extra mag som passar (gas) som du kan låna imon (det är nedpackat nu). tips: KJW & TM mag för 1911 funkar för bägge märken, likaså många delar. - STI är bara en rebrand på KJW som i sin tur är TM-klon
Postat: 22 mar 2015, 00:02
Förnamn: Erik
Efternamn: Nilsson
Pyro skrev:
Hej Kakan, jag har extra mag som passar (gas) som du kan låna imon (det är nedpackat nu). tips: KJW & TM mag för 1911 funkar för bägge märken, likaså många delar. - STI är bara en rebrand på KJW som i sin tur är TM-klon
Tack så mycket Pyro. Då vet jag vilka magasin som jag kan köpa till den framöver.
Postat: 22 mar 2015, 20:21
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Tack till Starfighter för grym arr, Bad Asses och Good Old Boys för riktigt skoj dag! - många roliga strider med absurda träffar som in gick från bägge håll och resulterade i gott skratt!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori