Inläggsrubrik: Re: ::::::::::::Söndags spel på Bocken Den 22 Mars::::::::::
Postat: 16 mar 2015, 18:27
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
1: Nån som kan tänka sig att skjutsa mig dit? 2: Då kan jag ta med boll 0,25+0,28+0,3. Men bara till dem som beställt. Orkar inte släpa med mig 10kg extra 3: Radios är slut i föreningen
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Inläggsrubrik: Re: ::::::::::::Söndags spel på Bocken Den 22 Mars::::::::::
Postat: 19 mar 2015, 07:23
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Vi kommer ordna obligatorisk chronografering av alla deltagare. Var beredda på det.
En fråga till arrangör: Är det tänkt att man lätt ska kunna se skillnad på goda och dåliga sidan? För om jag har multicambrallor och väst men atacsjacka är jag inte säker på att nån ser att det inte är en hel uniform på de få sekunder då det är avgörande. DÅ kanske en brun eller svart skaljacka är bra mycket tydligare, eller blå träningsbyxor.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Hej! jag ska vara med fick jag reda på idag, någon som har plats? bor i haga gbg men kan eventuellt ta mig till centralen eller nåt annat passande. skulle behöva typ en .28 och två .25 också.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori