Förnamn: S
Efternamn: N
Äntligen ska man få komma ut! Jag har varit borta i jobbet så har inte kunnat vara med de senaste gångerna. Att kolla på alla snygga bilder och filmer från de senaste veckornas spel har varit ren tortyr...
Förnamn: Erik
Efternamn: Nilsson
Undrar om det finns någon vänlig själ som har ett extra 7.4V batteri med DEAN-kontakt att låna ut, max 14 x 5 cm? Behöver bara låna den under dagen. Om inte så behöver jag nog ha en lånebössa, har inte fått mina batterier från RS än.
Förnamn: S
Efternamn: N
Kakan95 skrev:
Undrar om det finns någon vänlig själ som har ett extra 7.4V batteri med DEAN-kontakt att låna ut, max 14 x 5 cm? Behöver bara låna den under dagen. Om inte så behöver jag nog ha en lånebössa, har inte fått mina batterier från RS än.
Förnamn: Dennis
Efternamn: Olsson
Rolig speldag. Spelet böljade fram och tillbaka, träfftagandet var fint. Vädret hade väl lite att lämna men det är alltid något att klaga på. Klantade till det lite för mig själv, TinTin var där och frågade vad som egentligen hände, men jag hade glömt av min deathrag på huvudet när jag medicade min vapenbroder precis bredvid efter jag fått mitt liv tillbaka. Som tur var så spårade inte detta ur till något diskutabelt, men minuspoäng till mig själv där. Tack för trevligt spel. Nu blir det till att låta allt torka och få igång ens Auto B Masada så man slipper komma Fi upp i ansiktet varje gång man vill skjuta någon.
Har en bild som summerar striden på åsen.
_________________ Profilbild tagen av: Patric med C "Vafan, på Hisingen bor ju bara kriminella." - Jompa, HLs ständiga vattenbärare
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori