Förnamn: Richard
Efternamn: Larsen
Kul att äntligen få komma ut i skogen igen ringrostig va man ju fan Även roligt att se så många (för mig) nya ansikten. Tack för ett gott spel allihopa!
_________________ Bobba Happy Lemon I have a big stick!
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Kamrater,
Grymt bra lir idag ! Mer sådana här spel så blir allt kalastoppenbra
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Simon
Efternamn: Björndahl
Tjena, jag och mina 3 vänner var PMC den 18:e.
Jag har dock inte betalat ännu, kan inte hitta vart kontonr är (jag är väl blind). Jag pratade med Oscar och skrev ner ett banknr men iochmed att jag använder Nordea och inte Swedbank så vet jag inte hur jag skall skriva in det nummeret.
Om bankkontonr inte får synas, meddela mig asap eller editera min post & ta bort det!
Tacksam för hjälp - 50kr skall betalas såvitt jag vet
Edit: Tack för ett roligt spel, första gången jag hade spelat airsoft och det var riktigt kul!
Förnamn: Oscar
Efternamn: Jägerby
815 som är skrivit i slutet av "till konto" är början på clearing numret och ska nog därför inte skrivas där om inte något annat sägs. Har ingen koll på hur det fungerar på nordea men du kan ju alltid testa googla på det, dessutom borde dem ha en how to på hemsidan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori