Förnamn: viktor
Efternamn: elmgren
Hej jag bor i Varberg 10 mil söder om Göteborg och vi hade en butik som lagad bössor men den blev flyttad och övertaget av active life equipment där lagade dom med nu blir ju det övertaget av röda stjärnan som INTE lagar och jag känner jag har inte tid ork och lust att göra allt själv var fan vänder man sig nu då??! SUCK
Förnamn: viktor
Efternamn: elmgren
Ska kolla cz
Och har lagat mycket men har inte tiden på samma sätt längre :/ och just detta problem kan jag inte lösa själv jag har för stora händer (någon har pyst mina 50R m4 gas mag så alla oringar är kaputt och det är 7 mag vilket är 3500 kr så köper inte nya xD och jag vet inte men fått för mig detta blir för pilligt för mina dasslock till händer
Blev medlem: 11 okt 2013, 11:18 Inlägg: 1651 Ort: Le Göt du Burgh
Förnamn: T
Efternamn: B
Har visserligen aldrig sökt RS för rep/mek, men jag är förvånad över att de inte skulle kunna göra jobb på saker som inte är köpt hos dem. Det är en hyffsad dålig affärsmodell. Men det kan ju vara så att de inte har kunskapen om just ditt produkt, set är ju en annan femma.
_________________ 7.62, When diplomacy fails. -Ordförande VSAF
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori