Förnamn: Rahan
Efternamn: Pakravan
Vi söker dig som vill rusta upp dig med din gear och ditt vapen och vara med på film eller som kan tänka dig att bistå med vapen/utrustning.
Vi är ett gäng entusiastiska filmskapare som vid sidan av våra jobb med svensk dramafilm har valt att göra en actionfylld postapokalyptisk webserie som ska visas på olika websidor så som youtube, vimeo etc. Första avsnittet kommer inom kort att ha premiär och vi är mitt uppe i förproduktionen av avsnitt 2.
Seriens stil och handling är som en mix av Walking dead/Book of Eli/The Road.
Vi söker nu entusiaster som vill/kan tänka sig: Vara med i filmen som utrustad och beväpnad soldat/jägare. Eller dig som vill låna ut vapen/utrustning och vara med på plats som vår vapenexpert. Eller dig som kan tänka sig hyra ut vapen/utrustning till oss.
Alla vi som står bakom projektet är yrkesverksamma inom filmbranschen och vi har satt ribban på kvalité och resultat väldigt högt med förhoppningen att serien ska växa och bli en stor hit. Så tveka inte och vi garanterar dig som är med att det blir en trevlig, actionfylld inspelning med ett härligt gäng och ett snyggt och proffsigt resultat!
Låter detta intressant? Vänligen kontakta regissören Rahan Pakravan på: rahan.pakravan@gmail.com eller mobil: 0736135155
Förnamn: Andre
Efternamn: Malmborg
Skulle vilja ha lite mer information om t.ex. när ni spelar in, vad det är för "Era" som filmen är inspelad i och i vilken miljö, alltså utspelar det sig i Sverige eller utomlands?
Blev medlem: 07 jun 2014, 15:00 Inlägg: 90 Ort: Rydboholm - Borås
Förnamn: Daniel
Efternamn: Nordh
Intressant, men likt de två över mig så vore det nice med någon teaser, om det finns. Samt lite mer info om vad för typ av camo/gear som söks, men även tid å plats (med en pekande hand iaf)
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Maila vettja, personen som skrivit detta har ju angett sin mailadress och förmodligen inte så jätte aktiv på forumet med tanke på forum-namnet. Jag har mailat och fått svar ganska snabbt... Tror att dom flesta är välkomna, skriv vad ni har att bidra med!
Förnamn: Rahan
Efternamn: Pakravan
Hallå!!
Precis som Colliander nämnde så är vi inte så aktiva i forumet här så maila gärna vid frågor. Jag besvarar ändå frågorna som dykt upp och hoppas detta hamnar på rätt plats i forumet...
1. När: Inget inspelningsdatum är satt ännu, förhoppningen är att filma innan vintern. Var: Inspelningsplats kommer vara i närheten av Nääs Slott. Hur: Inspelning kommer vara under 1 dag, dvs ungefär 6-8 timmar för er som står framför kameran.
2. Ingen teaser finns. Avsnitt 1 bör vara färdig och ligga ute på nätet inom någon månad hoppas jag.
3. Det nämns inte i filmen vart det utspelar sig men det är svenska skogar än så länge och språket är på engelska.
4. Ingen särskild gear önskas då dessa "soldater" plockat på sig/plundrat det de kommit åt i efterkrigstiden... I avsnitt två är det helautomat som det ska skjutas med hejvilt dock.
Kul med så många som är intresserade! Fortsätt höra av er! Det kommer som sagt bli en serie, så missar ni avsnitt 2 så kommer det fler chanser... /Rahan
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori