Förnamn: Stefan
Efternamn: Karlsson
Jag har anmält mig för spel. Första på ett år.
MEN jag vill reservera mig för om jag kommer eller inte. Det beror lite på hur det går på jobbet under natten. Behöver sova någon timme innan, om man skall orka.
Skall försöka att avboka i tid, om det är så att jag inte kommer. Men ber om överseende om så inte skulle bli fallet...
/Stefan
_________________ ODA 162 18Z ---------------------------------------- Observe everything, admire nothing!
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Gött spel idag!! Skön stämning och goa gubbar! Hoppas personen som ramlade inte slog sig allt för hårt! Uppdatera gärna om hur det gick så vi vet att han är ok
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Trampade rejält snett för ett par veckor sen. Haft väldigt begränsad rörlighet i snart två veckor. Tråkigt när sånt händer. Men en risk man tar, bra skor, och planera innan man gör löpningar så kan man kanske minska risken.
Jag bör vara tillbaka nu i veckan! Och bockaby tänker Jag inte missa.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori