Förnamn: T
Efternamn: S
Ifall du kan lura med dig Johan eller Kajer så är vi ju 10! Men förutsatt att ingen avanmäler sig så tycker jag att vi kan köra imorgon oavsett, ifall ingen motsätter sig detta vill säga.
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Förnamn: T
Efternamn: S
Jompa skrev:
(synd bara att vi sluta så tidigt)
Det är bättre att känna efter för att se hur stämningen ligger och avsluta innan folk tröttnar helt.
zemet skrev:
man kanske skulle börja spela på eftermiddagen/kvällen nästa sönda för att slippa den värstavärmen.
Jag har dock mina förhoppningar att temperaturerna ska gå ner framöver. Ska dock betänka detta ifall det blir så att jag arrar ett nytt spel när temperaturen är så här hög.
Tack för ett gött spel!
_________________ "Perhaps Rome fell the same way. On a sword of misadventure, made by its own lies and delusion."
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori