Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Inga låne vapet tyvärr. Våra extra bössor är nyservade och ska säljas. så är ni intresserade så kostar dom 1000kr och den är din. Vi hade ingen lösamhet i bössorna, dom tickade bara kostnader, då ingen ville hyra dom. Så nu säljer vi dom istället.
Mvh Ghost
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
-- Ghost --
Senast redigerad av Ghost 16 maj 2014, 12:44, redigerad totalt 1 gång.
Lucifer skrev:
För att bespara er alla att ständigt sitta i ReSpawn, har HMM avbokat sina platser
Men vi kommer nästa gång istället. Have fun!!!
Tråkiga nyheter
Tyvärr så verkar det som om att arbetstiderna på CY området kommer att ändras fram över, vilket kommer att äventyra möjligheten att ha spel där för en ev lång tid fram över. Detta kan bli det sista CY på länge.
Återkommer med mer info när vi vet mer om läget.
Så vill ni spela här, passa på nu då det kan bli det sista CY på en tid.
Mvh Sea Shepherds & Ghost
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Förnamn: Jacob
Efternamn: Engert
Ghost skrev:
Inga låne vapet tyvärr. Våra extra bössor är nyservade och ska säljas. så är ni intresserade så kostar dom 1000kr och den är din. Vi hade ingen lösamhet i bössorna, dom tickade bara kostnader, då ingen ville hyra dom. Så nu säljer vi dom istället.
Mvh Ghost
Vad för bössor är det? Kan vara intresserad av att köpa en...
Förnamn: hjalmar
Efternamn: odenstig
Komer att ta bilen på söndag och om det är någon som vill ha skjus dit så är det bara att ringa 0730550770, har 3 platser i bilen och åker kallebäck-möndal-frölunda-älfsborgsbron-scandiahamnen mvh oden
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Bilder finnes i media delen!!
Härligt väder, korv! och trevligt spel!
!! VARNING GNÄLLFEST !!
Dock tyckte jag det slarvades nåt jävligt med säkerhetsavstånden! När man får blödande sår och elektronik skjuts sönder när folk skjuter en på 3-5 meter så tycker jag det är nåt som är fel. Finns ju ingen anledning att springa runt med CQB vapen på 85ms när folk med 110-115 ändå skjuter en på 2 meter när man möter dom runt ett hörn!
Kör man sånt här tajt spel så tycker jag det måste finnas någon nackdel att köra med starkt vapen, annars finns det ju ingen mening med att plocka med sig CQB bössan.
Ska dock tillägga att jag är ingen superrutinerad spelare, kört kanske en 10 spel sammanlagt, men aldrig tidigare fått köttsår genom 2 lager tyg och att utrustning går sönder när den träffas.
Senast redigerad av Robanjo 18 maj 2014, 16:51, redigerad totalt 1 gång.
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Tack till alla som deltog . Jag hade sjukt kul och det var ett av dem bästa om inte det bästa CY jag varit på. Det var god attityd och glada miner. Mycket bra träfftagande också måste jag säga. Synd att vi inte kan spela där på ett tag bara. Jag tror att antalet på spelplanen spelade stor roll för att det blev så lyckat idag. Tack än en gång alla för en toppendag
Förnamn: Robin
Efternamn: Johnsson
Metalman_666 skrev:
Blå vann, utan tvekan blå hahaha
Är faktiskt inte så säker på det. Vi slarvade lite den sista kvarten så dom tog nästan alla flaggor då och med tanke hur bra dom spelade den första timman efter pausen så tror jag det är jämt
Vill passa på att tacka det gula laget för ett grymt bra motstånd Detta cy va nog det bästa på riktigt länge.... Båda lagen va målmedvetna och ville hela tiden ta mer mark och ha mer flaggor
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
Ja, det kändes riktigt jämnt mellan laget, och inte så det blev statiskt och alla höll positioner - utan det svängde fram och tillbaka tycker jag. Väldigt osäker på vilken sida som till slut fick mest minuter klockade... kul som fasen!
Förnamn: Niklas
Efternamn: ...
Raptors tackar för en jäkligt rolig dag i Göteborg! Detta var vårt första container yard, men om det väl blir fler spel i framtiden så kommer vi göra allt för att komma iväg igen. Vi är sjukt nöjda över gårdagens spel och vi var alla i laget helt slutkörda när vi väl kom hem igen. Vilket är ett gott tecken. =) Området, arr och medspelarna gjorde att det verkligen var värt resan ifrån Örebro.
Tack alla spelare, för grymma insatser!
Här kommer resultaten: Låda 5: Gul 6,08 Blå 8,11 Låda 4: Gul 6,49 Blå 7,33 Låda 3: Gul 7,00 Blå 7,16 Låda 2: Gul 6,10 Blå 8,08 Låda 1: Gul 7,03 Blå 7,14
Vinnare blåa laget, på samtliga kontroll zoner!
Over and out / Sea Shepherds
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori