Inläggsrubrik: Re: Night Vision i Kvistdalen i Mölnlycke - Lördag 15 Mars 2
Postat: 16 mar 2014, 04:31
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
För min talan för oss tre i musikkåren, vi tycker också att det här va skitskoj! Det hade inte skadat om vi kom igång tidigare och det hade inte heller gjort något om det var dagsljus/skymmning medans vi började tycker vi, dels blev det lite lång väntan innan vi kom igång och sen är det rätt kul med väder/ljus skillnader under spelets gång som skapar olika förutsättningar. Ett litet större scenario hade inte skadat som sträcker sig över flera timmar att utföra tex.
Men summa kardemumma det var skitskoj och vi hoppas på fler arrangemang av denna sort!
Stridsverket tackar för trevlig spel. Bra kämpat alla. Håller med andra. mer nattspel, börja tidigare Längre scenario. Bra om folk kan komma i god tid och hålla planering och orka spela hela vägen Natt spel är krävande, kräver disciplin, bra samarbete och god kommunikation. Tipps till Er som är nya inom området. Prova med era kompisar att ha träning på natten. Testa utrusning och hitta det som skulle passa just Er. Viktig att träna på natten just för att man spelar inte så ofta. Träffa andra ni vill spela med och utveckla en koncept. Jag gärna kommer med feedback och hjälper med att besvara på frågor. Har bakom mig 14 år av nattspelandet.
Bra jobbat Starfighter. Bra med markeringar av spelbana Bra initiativ. Hoppas på mera nattspel, med större uppslutning och väl förberedda spelare. Betalade 50 kr idag på VSAF söndag spel Med vänlig hälsning, Dejan
_________________ you can run... but you'll just die tired! Stridsverket
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 5 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori