Inläggsrubrik: Broken Arrow Kvistdalen - 8:e Mars 2014
Postat: 24 jan 2014, 15:10
Blev medlem: 17 okt 2013, 19:34 Inlägg: 113 Ort: Hisingen/Kungälv
Förnamn: Tony
Efternamn: Wallden
Ställ gärna frågor här om något är oklart.
EDIT: Spelet flyttat från Bergsjön (9/2) till Kvistdalen (8/2) EDIT 2: Jag skulle verkligen uppskatta om deltagarna kan ha så jämna pengar som möjligt, jag kommer att växla innan men om ni har möjlighet att växla till er en 50-lapp i veckan och spara den tills på lördag så hade det varit perfekt.
Inläggsrubrik: Re: Broken Arrow Bergsjön - 9:e Mars 2014
Postat: 25 jan 2014, 15:20
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Vill man köra i Mölnlycke en lördag är det bara att MPa mig så ordnar jag, vill man ha en söndag verkar det kosta 3 000 kr, kanske mer under sommarhalvåret.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Inläggsrubrik: Re: Broken Arrow Kvistdalen - 8:e Mars 2014
Postat: 10 feb 2014, 13:05
Efter att ha varit ute i kvistdalen och vandrat (och efter en del påtryckningar från medlemmar ) så är nu detta episka spel flyttat till Kvistdalen. Notera att priset och datum är ändrat.
Postat: 03 mar 2014, 15:12
Lite uppdateringar:
Jag skulle verkligen uppskatta om deltagarna kan ha så jämna pengar som möjligt, jag kommer att växla innan men om ni har möjlighet att växla till er en 50-lapp i veckan och spara den tills på lördag så hade det varit perfekt.
Ingenjörernas roller har fått en liten "twist", mer om detta vid genomgången.
Med nuvarande "skjut-ut-motståndarna-och-vinn" regeln så är det teoretiskt möjligt för försvararna att gömma sig och vänta ut klockan. Detta har åtgärdats och anfallarna kommer att ha möjlighet att vinna på fler sätt. Mer om detta på lördag.
Lagen kommer att delas in i början av genomgången, så var där i tid!
Postat: 06 mar 2014, 23:23
Det är viktigt att inga bilar förutom arrangörens parkeras på safe-zone området, och att inga bilar tar sig innanför bommen samt ställer sig i vägen för bommen. Detta är ur säkerhetssynpunkt så att räddningstjänst eventuellt kan ta sig fram.
Vill ni lämna av tung utrustning så är det okej att köra hela vägen fram.
EDIT: STRATEC kommer att bygga lite bord vid containern på lördag så givetvis skall ALLA vägar fram till spelplanen vara tomma. Vägen skall kunna rymma ev. brandbil/ambulans samt STRATEC's bil+släpkärra.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori