Förnamn: Karl
Efternamn: Thomte
Nån som kommer på söndag och har ett litium batteri 2032? mitt nya rödpunktsikte dog på mig (begagnat så batteriet var nog på upphällningen redan) har beställt nya men kommer inte förrän nästa vecka =S
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Boothie skrev:
Nån som kommer på söndag och har ett litium batteri 2032? mitt nya rödpunktsikte dog på mig (begagnat så batteriet var nog på upphällningen redan) har beställt nya men kommer inte förrän nästa vecka =S
Sånna batterier finns ju på Ica, Coop, Konsum, Kjell Co, jula, biltema, teknikmagasinet och kanske tom på pressbyrån för typ 20 kr. Så det är nog inga problem för dig att fixa det innan söndag.
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Förnamn: Karl
Efternamn: Thomte
hmm ok, vet inte om jag hinner med att åka till nåt willys imorgon, har lite att göra för att kunna komma på söndagen, om du får tag på ett tvåpack någonstans så köper jag gärna det andra på söndagen =D
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Då sikten har en tendens att glömmas i "på" läge, och tömmas på batterikraft, kan jag bara rekommendera att alltid ha ett batteri i reserv tillsammans med extra LiPot, eltejpen och multitool.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Vi hade tur med regnet som slutade precis lagom kl.10.30. Så tack för gött spel från arrangören, som gärna tar feedback via PM.
Resultatet blev 6-4 till Stridverket, där deras siste man lyckades nå Partisanernas flagga och välta omkull den med 30 sekunder kvar av spelet.
En rolig sak var att SV, efter att ha hållit röd2, i ilmarch begav sig söderut mot vattentornet till Blå2, för att väl framme upptäcka att det ju var blå3 som partisanerna hållit en timme tidigare. Då var det bara att vända om och skynda norrut igen, vilket gav moståndarna tid att respawna och ordna upp sitt försvar.
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori