Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag kommer hämta upp boll på söndag morgon hos Janusz, så fortsätt skriva beställningar här i tråden. Vikterna som finns är 0.25g och 0.28g.
Styrelsen har vid senaste mötet (6:e november) beslutat att sänka priserna på kulorna från tidigare 150/200kr till 120/150kr. Det nya priset för föreningsmedlemmar är alltså 120kr/påse och det nya priset för gäster är 150kr/påse.
Ni som betalar kulorna kontant, försök gärna ha jämn växel om ni kan. Jag kan även ta emot betalningar på bankkonto efter spelet.
Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Jag och två vänner till försökte anmäla oss igår men verkar blivit nåt fel För vi va borta nu när jag kolla, jag är anmäld nu i alla fall och Har sagt till se amdra två att anmäla sig igen.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Det är inte hela världen, kalendern är mest till för att få en ungefärlig idé om hur många som dyker upp. Men när ni ändå skrivit i forumet att ni kommer så är det självklart inga problem :)
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Halloj, kom inte in på hemsidan i morse och hade inte skrivit upp telnr till arr, jag får dessvärre ställa in idag. hoppas ni andra får en skoj dag iaf
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori