Inläggsrubrik: Re: ny fjäder i TM nexgen - hur byta?
Postat: 13 okt 2013, 07:41
Förnamn: Tom
Efternamn: Lindahl
För att slira tråden lite ur spår... nån som vet om det finns TM Nex Gen HK416 att köpa nånstans? Om inte, kommer TM att tillverka fler? Underligt att det verkar så slutsålt överallt, samtidigt som det verkar finnas bra med underlag för köpare, jag tycker TM borde tuffa igång fabrikerna...
TM verkar producera sina next gen i singel batchar, så det kommer ut x antal av en viss modell medans resten är out of stock.
Går det inte hitta next gen i lager hos the usual suspects i HK (ehobby, wgc mfl), så kan man alltid prova att handla från Japan. http://echigoya-guns.com/
Postat: 13 okt 2013, 11:50
Förnamn: ola
Efternamn: melin
Bullseye giggiz visst brann hans fina mosfetbössa upp i bergsjön under mycket stoj o glamm! Men historien tar inte slut där, denna olycklige sate lämnar in vapnet för reparation i butik hämtar vapnet glad i hågen och testskjuter det o gissa vad som händer då? A vapnet funkar som det ska. B vapnet brinner upp igen. Vi följer hans fortsatta motgångar i denna affär med spänning.
Postat: 14 okt 2013, 07:26
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Tomper skrev:
För att slira tråden lite ur spår... nån som vet om det finns TM Nex Gen HK416 att köpa nånstans? Om inte, kommer TM att tillverka fler? Underligt att det verkar så slutsålt överallt, samtidigt som det verkar finnas bra med underlag för köpare, jag tycker TM borde tuffa igång fabrikerna...
Jag fick mail från Ehobby Asia för ett par veckor sen att de hade fått in TM HK416. Kanske har dom kvar....
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori