Förnamn: Martin
Efternamn: Carlen
Men för i hela helvete, om det nu visar sig vara samma gäng som rotar lite här och var på befintliga och nya marker där kontakter och överrenskommelser finns och försöker få till spel genom att lova bättre erättningsnivåer mm mm bör detta komma ut på div forum. Jag har då ingen lust att åka på spel arrangerade på bekostnad av framtida möjligheter att få behålla de få riktigt bra spelområden vi har idag, där det hålls fantastiskt bra spel arrangerade utav riktigt duktiga föreningar och lag.
Det som hände med bunkern och vad man kan läsa om CY och Fabriken bla är åt helvete och det vore inte fel att det kommer ut vilka snillen det är som orsakar detta.
Förnamn: ola
Efternamn: melin
Jag håller med dig byggan men det verkar ju inte klokt för att vi räknar ju ut vem det är i samma ögonblick ett nytt gäng lägger ut event på nåt av ställena dom har pumpat upp priset på.. Skulle det kunna vara så att nån tjänar på att priserna pumpas upp på vissa populära ställen som inte i vanliga fall används till banor för att få oss att nyttja banor som är konstruerade enbart för event?kanske lite väl långsökt....men sett ur en konkurrenssynvinkel verkar det inte omöjligt.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Kan det vara en paintballförening? Vad jag har sett så tar de oftast mer betalt per spel. Bara en tanke. Dock tvivlar jag på att de får lira med färg inne i bunkern....
Edit: inte heller på Cy så isf är det olika ollonbajsare som bråkar med oss.
Förnamn: ola
Efternamn: melin
nja jag tänkte mer på nån som sitter på en bana och vill ha mer bokningar.. om vi tänker oss att det finns en ny arr som vill in på marknaden eller nån gammal som utvigda området varför ringar man upp ägaren och erbjuder ett tokhögt pris istället för att försöka deala till ett så lågt pris som möjligt? Arr vill väl ha maximal avans för sitt jobb. Och en annan sak som känns konstig varför kommer det inga event från denna arr dom verkar bara be om ursäkt för att ha rört till det och inte höra av sig mer efter att ha pumpat upp priset. vad det gäller paintball arrangörer så tror jag inte att dom vill betala mer än våra arrangörer men deras medlemmar får kanske betala mer på grund av hyror av luftstationer etc.. jag kan helt vara helt fel ute här och i så fall skyller jag på mina låga betyg från högstadiet.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori