Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
hahaha! d behövdes inte, jag e bara lite väl moderat när det kommer till musik! Du som gör filmen väljer ju musiken! det är ju bara för oss andra att rätta oss i ledet =)
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Tyvärr har mitt redigeringsprogrem fått för sig att vara en jävla Quisling. Får fortfarande inte med ljudet från spelet. Blir till att tjacka nytt program.
Anyway, njut av filmen och den softa musiken
Fler filmer följer....
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Förnamn: Linus
Efternamn: Persson
Då min tjej pluggar så måste hon få tid till att fixa bilderna och ladda upp dom, och de kan hända att alla bilder flyger upp och då kanske de blir flera likadana bilder, men ska ge henne den tiden hon behöver !
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Det såg ut som ni hade riktigt kul på spelet. Synd att man inte kunde vara med.
Goa klipp från er som lagt upp. Dock så måste jag ju säga att musiken är ju helt underbar till HeavyMetalMilitias klipp. Fast det kan ju bero på att jag själv är metaltrummis också Bra jobbat allihop
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori