Förnamn: Robin
Efternamn: Halldin
Halloj! Ny här och ny inom airsoft! Robin heter jag! 27 år och bor i kortedala Göteborg! testat paintball och laserdome , spelar mycket fps spel, CS, Cod, Arma 2 m.m
Nu tänkte jag och ett gäng polare börja med airsoft. Vi kommer bland annat vara med nu på söndag i container eventet.
Min fråga gäller just event, har ni nångång kört i övergivna papyrus fabriken i mölndal? Eller försökt få låna den? Har repat med band där ute och tror fabriken skulle kunna ge ett fantastiskt CQB spel!
Förnamn: Wiggo
Efternamn: Wiggo
Välkommen till ett gott gäng.
Jo det stämmer tyvärr det som eXedit skriver. Vi har i flera omgångar haft dialog med de som förvaltar Papyrus gamla lokaler för vi ville spela där men varje gång fått nej i olika former. Vi har även haft föreningslokaler där och tillgång till en plan som vart tänkt att spelas på, vilket i slutänden visade sig omöjligt på grund av krångel från deras sida.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori