Jag åker från änggården vid 0900 Har plats i bil för 3
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: kenny
Efternamn: F
bra !!!!!!!!
Lag 1 New Alliance General Jens Marhult Colliander November_47 William (Willone) Kim (Valfader) Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner) Gusalghe (Henke) Eliasson John Johanna.
12 st spelande Öppen
Lag 2 The Leauge Warlord. Kenny Medic Borka Bargus sPunkius GiGGiZ Mosel Hjalle-Oden Ripperbat eXedit Pyro JinXed HHH
11 st spelande (låst inga mer för närvarande.)
Lag 3 PmC (Legosoldat) Comandor Alexander Kimale - Give me money Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger Bergakungen 7 st spelande (Låst) för närvarande
skall fixa in i lag på plats. Tosafora + ev 2 st till Fixo ev Lurvski Bengt s
Ok att ta med granater som inte smäller tornados" för att fixa lite roliga fällor med??
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Det är tornados som INTE smäller och kommer inte att kastas
Waagh det får bli i New Alliance hoppas det går bra.
Lag 1 New Alliance General Jens Marhult Colliander November_47 William (Willone) Kim (Valfader) Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner) Gusalghe (Henke) Eliasson Johanna. Waagh
12 st spelande Öppen
Lag 2 The Leauge Warlord. Kenny Medic Borka Bargus sPunkius GiGGiZ Mosel Hjalle-Oden Ripperbat eXedit Pyro JinXed HHH
11 st spelande (låst inga mer för närvarande.)
Lag 3 PmC (Legosoldat) Comandor Alexander Kimale - Give me money Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz Ranger Bergakungen 7 st spelande (Låst) för närvarande
skall fixa in i lag på plats. Tosafora + ev 2 st till Fixo ev Lurvski Bengt s
Oki dagen innan har kriget redan startat fått ta emot en del hot på FB och tycker synd om dem. Som sagts tidigare tråden "jävlas inte med PMC". Det kan bli en tråkig upplevelse:). Och till KIM tips KAN vara bra för dig att vara extra vaksam. Troligen kommer du utnämnas till dagens respawn warrior. Ta med en stol då du kommer vara där en del:):):). Och för er som inte förstår ironi kan det vara bra med mycket respawn fika :):)
Cappet the killer:)
camo regler..... om det är vinter och mycket snö -använd vit snödräkt. Om det är skogsland.... använd woodland camo. Om det är för ca 20 år sedan -använd M90 camo. Om det är jaktsäsong -använd duck hunter camo, om det är vilda katter i närheten -använd tigerstripe, om du spelar CS -använd digital camo... Om du är rufsig i håret -använd bara cam....( eller borste)
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Citera:
Och till KIM tips KAN vara bra för dig att vara extra vaksam. Troligen kommer du utnämnas till dagens respawn warrior. Ta med en stol då du kommer vara där en del:):):).
Ska du börja teamkilla mig nu också?! Vissa gör allt för att få in kills på mig - Nej du Mats, i morgon får du och jag bilda ett stridspar som kommer sätta skräck i hela Göteborg!
Men jag vet hur du är så du kommer skjuta mig så fort du får läge, så jag var precis på min lokala ICA och köpt fika bröd, tänkte vi kunde dela runt lägerelden! Its just you and me!
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Camo regler har vi stort sett skrotat då New Alliance och The League kommer att ha armbindlar. önskemål på Legogubbarna var väl typ basebollcap svart top med valfribyxa. med det spelar inge roll som sakt var längre. vi öser på som vanligt och PmC om ni tittar på erat antal skall ni vara försiktiga. då typ 26 pers kan slå till mot er om ni blir för jobbiga. KuL Va !!!!!!!!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori