Inläggsrubrik: Re: Ännu ett nedbränt hus i Bockaby
Postat: 05 sep 2013, 14:19
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
Ja jag såg tråden på ASS idag på morgonen. Det är nog tyvärr dödsstöten Både B2 och B3 som båda var dom viktiga strategiska byggnader mitt på spelplanen. Är rädd att dynamiken går förlorad helt. Jag tror heller inte att komunen nu gör någon sattsning, och villiga köpare lär det inte finnas. Hoppas dock på ett mirakel!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Postat: 05 sep 2013, 21:47
Förnamn: ola
Efternamn: melin
Det kan ju vara så att om vi kommer trots att två byggnader brunnit ner så syns det att bockaby fortarande drar in pengar och kommunen resonerar att om så många spelare kommer trots bränder så borde bockaby finnas kvar för aktivera folk. Eller bara skita i det för om jag inte har lika roligt som som jag alltid haft så kan dom lägga ner det. Problemet är ju bara det att om bockaby försvinner så finns det inte många banor kvar för stora spel.
Postat: 05 sep 2013, 22:32
Förnamn: Joakim
Efternamn: Paun
http://airsoftsverige.com/forum/viewtopic.php?f=7&t=18331 Där står min åsikt. Kort sagt, Jag vägrar låta vandalerna vinna och tänker fortsätta komma på arrangemang på bocken. Varför skulle det bli mindre roligt? Allt hänger på arrangemanget och spelupplägget, finns fortfarande 8 st dugliga byggnader att köra CQB i, plus resten av terrängen. Det går att fixa till de brända byggnaderna som bogartpojkarna planerar. Min fråga till er som är så negativa, varför måste det bli tråkigare?
Postat: 05 sep 2013, 22:40
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Fan vad tråkigt, det är ju verkligen det sista som behövs när Bockaby är hotad med nedläggning. Värst är det faktum att de som är emot anläggningen, kommer använda det här som ytterligare en anledning att lägga ner det när det borde vara precis tvärt om.....
Edit: @Furian: Håller med, som Ola säger också - Nu mer än nånsin måste vi stödja arr på Bockaby.
Postat: 06 sep 2013, 09:16
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
En svårighet är att byggnaderna i C-längan är ganska knasiga. De är öppna som en lada och sitter man på övervåningen är det grymt svårt att tas ut från folk som ska upp i en trappa, särskilt vintertid och när man inte får lobba upp granater. B-längan hade flera av de bästa husen.
Jag tror att fritt spel över hela området blir svårare. Däremot mindre scenarion där man slår till mot vissa hus kan fortfarande bli jäkligt bra
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori