Förnamn: Karl
Efternamn: Thomte
Kommer på söndag för att testa airsoft för första gången, finns det fortfarande vapen för uthyrning? räknade färre än 5 som hade svarat ja i bokningslistan men vill gärna vara på säkra sidan. Också finns det någon som har ett extra par skyddsglasögon och eventuell mask? vore tacksam om man kunde få låna
Blev medlem: 14 jul 2009, 09:31 Inlägg: 82 Ort: Göteborg/Kville/Backaplan
Förnamn: Kristian
Efternamn: Gustafsson
Jag blir tyvärr tvungen att avanmäla mig. Har för mycket skolarbete inför nästa vecka. Har även ett knä som strular just nu också så vill inte belasta det heller. Så någon lycklig jävel kan få ta min plats . Don't worry, I'll be back.
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Alla lånebössor från VSAF är nu bokade. Kom ihåg att ni som bokat bössa genom föreningen behöver köpa egna kulor!
För er som sitter hemma och vill komma ut och prova airsoft för första gången, inte ännu fixat en bössa eller som bara är i trakten och har vägarna förbi: spelarrangörerna för Container Yard har bössor, med allt du behöver, kvar till låns! Anmäl dig i kalendern!
Betänk gärna också att pengarna lagda på söndagens spel är stöd åt framtida Container Yard-spel, speciellt i skuggan utav höjda rapporterade arrendeavgifter. Så ta med en kompis, låna en bössa och ät ansvarslöst mycket korv.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Måste bara tillägga: Sea Sheapherd har 1 kitt kvar till att hyra (efter jag kollade i kalendern) och det är hyra, inte låna. Vilket helt klart är värt. Men just i skrivande stund är det fullt, så ni som vet med er att ni ej kan spela får gärna avboka så andra kan komma!
Edit: Menar att det är fullt med deltagare.. Trött i hövvet..
Förnamn: Mats.
Efternamn: .HEMLIGT.
SPELET INSTÄLLT!!!
Tyvärr så har vi blivit tvugna att ställa in söndagens spel då vi nyss fått reda på att företaget vi hyr marken av är tvugna att jobba i helgen pga hög arbetsbelastning. Detta spelet kommer att flyttas till den 6/10 istället. Ny anmällan kommer att läggas upp idag.
Vi i Sea Shepherds hoppas att ni har förståelse då det är omständigheter vi inte råder. Sorry!
_________________ SÖNDRA OCH HÄRSKA !!!!! Great leaders inspire greatness in others !!! Sea Shepherd (Göteborgs Airsoftförening)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori