Får väl börja jämna ut lite och min gear funkar nog bättre som pmc när jag tänker efter:-)
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat)
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen
General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat)
General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel
Lag 3 PmC (Legosoldat)
General Alexander Kulfång Totte102 cappet the kill
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Nils
Efternamn: Abrahamsson
Lag 3 PmC (Legosoldat)
General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill
Förnamn: Robin
Efternamn: Johnsson
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel Kul spyan GiGGiZ
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill
Kör också vietnamstuket, så jag hänger gärna på i samma lag som William och övriga VN oldhogs, dvs lag 1 som det ser ut nu...
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner)
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel Kul spyan GiGGiZ
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill
Förnamn: Bjorn
Efternamn: Remning
Okej, då blir det PMC
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat) Kenny (Faulkner)
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill Doc
_________________ ..- HK für alle - ..
Senast redigerad av Doc 03 sep 2013, 22:32, redigerad totalt 2 gånger.
Förnamn: William
Efternamn: Bourne
Tjenare. Ny i skogen så jag har inget camo. Tänkte köra med svarta snickarbyxor svart Tshirt och en Grön stridsväst. Var passar jag bäst in? (Jag har ingen baseboll keps.)
_________________ Sure it matters who's got the biggest stick, but it matters a hell of a lot more who's swinging it.
Förnamn: kenny
Efternamn: F
Häng inte upp dig på baseboll keps vilken keps som helst kan du spela med i PMC om du vill annars är du välkomen i vilket lag du än vill. Allt löser sig.
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Det är nu fan dags att dra ut och spela, inte vart aktiv på över en månad.. men eftersom syrran har partaj på lördag så lär man vara lite bakis och inte riktigt kunna spela aktivt i något av lagen.
Lugnt om jag kör solo i ett 4de lag och bara rullar runt i skogen och pepprar ner allt jag ser? Typ som en galen japansk soldat som inte fattat att hans krig tog slut för 30 år sedan....
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Lag 3 PmC (Legosoldat) General Alexander Kimale - Give me money and I starting ****ing people Kulfång Totte102 cappet the kill Doc Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Om någon där ute saknar bössa och vill komma ut och prova airsoft på söndag så är det bara att skicka mig ett PM så fixar jag ett av föreningens låne-kit. Kulor medföljer dock inte utan kan beställas i speltråden - 0.25g-kulor rekommenderas och kostar för gäst 200:- om ett kilo Green Devil-kulor. Går du förbi en butik för att handla kulor inför spelet rekommenderas Green Devil eller Open Blaster.
Jag kommer ha med mig föreningens kronograf och kommer hjälpa folk kronografera sina bössor samt hjälpa till med inskjutningen utav bössor om någon är osäker på hur bössan går.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori