Förnamn: kenny
Efternamn: F
Detta är infidels första spel.
Världen är förändrad många krig har gjort att inga länder finns kvar inga gränser råder just nu , Dock har tre st Fraktioner uppkommit i den nya Världsordningen.
1 New Alliance ( good Guys ) Valfritt hela camo valfri Bössa lkommer att ha Armband
2 The Leauge ( Bad Guys Valfri camo....valfri Bössa kommer att ha Armband
Infidels kommer att agera spelledare och ge ut uppdrag till varje Fraktion i spelet.
En mängd uppdrag med plast i luften kommar att vara på plats denna dag. Smyga skjuta förhandla eskortera kommar att utföras. http://www.vsaf.se/game_signup.php?game_id=341 Vad vill ni spela lag 1 New Alliance
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
jäkla påhitt detta!
Får gadera mig lite, spelar helst i PMC laget - men måste hitta en svart tröja som jag inte är rädd om först! hittar jag inte det får jag spela i något annat lag!
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Jag kör får stötta den sliskfiskige borka och ställa upp på de elakas sida i en förhoppningsvis mycket elak gear. kan tänka mig rollen som skytteslusk eller att chefa över en mindre grupp.
_________________ "Det är svårt när det är svårt" PKM Abuser / PTW Destroyer Drakon Jastreb
Förnamn: anton
Efternamn: hultmark
kul initiativ, längtar efter att få kriga lite igen!!
förslag: sänk bleed outen till en minut, om inte någon i egna laget kommer och hookar konstant handpåläggning (får skjuta under tiden) inom en minut är man död. sen kan man ligga där tillsammans och skrika på medic som kan få sårad på fötter igen. vad tror ni/generalen om detta?
Lag 1 New Alliance
General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen
General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel
Förnamn: William
Efternamn: Forsth
Hallå - anmälde fyra i vårt lag!
William Kim Morgan Bengt
Vi har helgröna OD eller Tiger Stripe uniformer (hela uniformer), så vi tillhör den fraktionen som vi funkar bäst i (New alliance) . Alltså inte blandade uniformer, de flesta har bara köpt på sig Vietnamn outfitten hittills. Hoppas det inte ställer till för stort problem. Vi kan dock tänka oss ingå i vad som, och har inget problem att ha armbindlar!
Lag 1 New Alliance General Jens Ripperbat Marhult Colliander November_47 eXedit William (Willone) Gruppchef Kim (Valfader) Steff. Gpc Bengt (Pumac) Morgan (Morcat)
Lag 2 The Leauge of extra horny gentlemen
General Kenny Medic Borka Bargus Gaius sPunkius Fiskrens, kommer säkert peka och gapa, annars smyga. Jag är asflexibel Kulfång Totte102
Lag 3 PmC (Legosoldat)
General Alexander
_________________ ***TEAM SPECIAL***
Senast redigerad av willone242 03 sep 2013, 09:26, redigerad totalt 1 gång.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori