Inläggsrubrik: Re: Bockaby 14:e September - 2013. Bogartpojkarnas Airsoft.
Postat: 28 aug 2013, 19:26
Förnamn: Tommy
Efternamn: Hansson
Vi ska ha en liten lotteritävling:
Ni som "gillar" "Bogartpojkarnas Airsoft"s facebooksida och skriver ert för/efternamn under "Meddelande" är med i utlottningen av 2 påsar kulor 0,25g som vi kommer ge till vinnaren efter genomgången.
Postat: 30 aug 2013, 00:15
Förnamn: Philip
Efternamn: Nilsson
hej!
jag undrar om det finns någon slags reservlista, eftersom det verkar vara fullt just nu? vi är nämligen 5st som väldigt gärna vill vara med på det spelet Kommer alla att delta eller bör man åka dit o chansa?
Postat: 30 aug 2013, 16:09
I morse uppnådde vi 150 st spelare som är vår maxgräns denna gång. Det har gått rekordsnabbt och vi är väldigt glada för det att vi igen får så stor uppslutning. Är säker på att vi med lätthet kunnat komma en bra bit över 200 st deltagare om vi hade haft det som mål denna gången.
Då jag har fått ganska många privata mail om att mer folk vill komma till vårt spel så uppmanar jag dom som anmält sig som vet med sig att dom inte kommer att avanmälda sig så andra kan anmälda sig. Det vore snällt om ni kunde göra det.
Postat: 05 sep 2013, 11:48
B2 brann ner inatt. Jag har pratat med komunen och vi är good to go den 14:e ändå. Vi i Bogartpojkarna har även bestämt oss för att slänga pressening runt om B2 också. B3 kommer vi göra spelbart även inne i "bygganden".
Om nån känner för att komma upp och hjälpa oss med det så är vi där efter kl 18 Fredag den 13:e. Vore väldigt uppskattat.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori