Aktuellt datum och tid: 27 jun 2026, 14:52

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme




Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2
Författare Meddelande
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 16 aug 2013, 21:21 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 05 mar 2013, 20:07
Inlägg: 156
Ort: GBG
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Ja det så klart. Det var inte meningen att låta arrogant.
Ni ska ju inte släpa i onödan så klart.
jag fick just veta att lagkamraterna köpt bioboll på röda stjärten, så för vår del behöver ni inte bära boll alls. :P

_________________
Heavy Metal Militia
Radio callsign : Farbror Torsten

Make war - not love!!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 16 aug 2013, 22:06 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 17 feb 2013, 17:46
Inlägg: 134
Ort: Rätt sida älven
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: G
Janosz 2x 0.25 tack


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 17 aug 2013, 09:10 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 23 nov 2010, 20:10
Inlägg: 1412
Ort: Göteborg
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Janosz, jag tar gärna en påse 0.25 8)

_________________
Styrelsen 2023
Flickr
Youtube


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 17 aug 2013, 18:44 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 12 dec 2008, 11:38
Inlägg: 1323
Ort: Sitra Ahra
Förnamn: Per
Efternamn: Andreasson
Blir tvungen att avanmäla mig. Hoppas ni får en bra dag imån!

_________________
FRONTSCHWEIN

LONE WOLF


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 17 aug 2013, 20:24 
Offline

Blev medlem: 24 jun 2012, 11:35
Inlägg: 654
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Avanmäler mig pga att det kommer regna imån.
Du behöver inget säga Kim, jag vet redan att du kommer gnälla...!


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 17 aug 2013, 20:56 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 19 maj 2013, 14:38
Inlägg: 389
Ort: Göteborg
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
lite regn skadar aldrig, skönt och avsvalkande :) och enl prognosen så är det ju först på eftermiddagen det kommer...


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 17 aug 2013, 23:05 
Offline

Blev medlem: 30 sep 2012, 12:05
Inlägg: 360
Förnamn: Blä
Efternamn: Blo
Manligt med regn!

_________________
Callsign Ripper

Sons of Fenrir


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 17 aug 2013, 23:09 
Offline

Blev medlem: 24 jun 2012, 11:35
Inlägg: 654
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Det är mycket som är manligt, men att spela i regn är fortfarande skit. :P


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 07:28 
Offline

Blev medlem: 30 sep 2012, 12:05
Inlägg: 360
Förnamn: Blä
Efternamn: Blo
Vad säger arr om rök?

_________________
Callsign Ripper

Sons of Fenrir


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 17:00 
Offline

Blev medlem: 24 jun 2012, 11:35
Inlägg: 654
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Detta är också en anledning till att jag ej spelar:
https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... to_comment

:P


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 17:33 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 08 okt 2012, 16:18
Inlägg: 687
Ort: Hovås
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Får tacka för ett skoj spel! Var skoj idag ute i det blöta - enda nackdelen var att min bössa rasa när jag skulle skjuta slut på mitt magasin efter spelet, de var sjukt onödigt Yellow_Flash_Colorz_PDT_03

_________________
There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 17:43 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 16 aug 2012, 08:21
Inlägg: 344
Ort: Ljungskile
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Tack för gott spel 8)
Härlig anda och bra träfftagande, gôtt mos

@Lurvski - Får följande:
This content is currently unavailable
The page you requested cannot be displayed right now. It may be temporarily unavailable, the link you clicked on may have expired, or you may not have permission to view this page.
Return home

_________________
Sons Of Fenrir
Callsign Pyro
https://www.facebook.com/groups/SonsOfFenrir


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 17:55 
Offline

Blev medlem: 24 jun 2012, 11:35
Inlägg: 654
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Ok, det är ju facebook så den kanske bråkar, så direktlänkar istället:

Bild


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 18:57 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 19 maj 2013, 14:38
Inlägg: 389
Ort: Göteborg
Förnamn: Carl-Johan
Efternamn: Colliander
Tack arr och alla deltagare för ett roligt spel :) förmodligen det sista för min del på minst en månad :(


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 19:01 
Offline

Blev medlem: 21 okt 2012, 08:22
Inlägg: 272
Ort: Gottebörjg
Förnamn: Mats
Efternamn: Larsson
Lurvski skrev:
Ok, det är ju facebook så den kanske bråkar, så direktlänkar istället:

Bild




Lurven!!! För i he..te. GAFFA!!!!! Vad är problemet???

_________________
[TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only
ID File:
Name: Mats mattan larsson
Callsign: cappet
Rank: Medic / explosive expert
Employeer: Pay me am yours
Service history: been there

Proud Member of Infidels

Favorite Quote:
Vi löser det


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 21:49 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 29 jun 2006, 14:35
Inlägg: 99
Ort: Mölndal
Förnamn: Viktor
Efternamn: Ekstrom
Spel/arr: Marhault; 2013-08-18 (Viktor Ekström)

Medlemmar: 22 (x22 = 440)
Gäster: 5 (x50 = 250)

Summa 440+250 = 690:-

Pengarna insatta Måndag 2013-08-19


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 18 aug 2013, 22:52 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 02 jul 2011, 12:00
Inlägg: 2045
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Bra spel, högt tempo, glada miner!

Tack till alla

_________________
-Janusz -
Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad


Upp
 Profil  
 
 Inläggsrubrik: Re: 18/8 - 2013 Bergsjön - Capture the flag
InläggPostat: 19 aug 2013, 22:25 
Offline
Användarvisningsbild

Blev medlem: 16 aug 2012, 08:21
Inlägg: 344
Ort: Ljungskile
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Lurvski skrev:
Ok, det är ju facebook så den kanske bråkar, så direktlänkar istället:

jpg


Haha, där kan man snacka ventilering!

_________________
Sons Of Fenrir
Callsign Pyro
https://www.facebook.com/groups/SonsOfFenrir


Upp
 Profil  
 
Visa inlägg nyare än:  Sortera efter  
Ny tråd Svara på tråd  [ 38 inlägg ]  Gå till sida Föregående  1, 2

Alla tidsangivelser är UTC + 1 timme


Vilka är online

Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst


Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori
Du kan inte svara på trådar i denna kategori
Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori
Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori
Du kan inte bifoga filer i denna kategori

Sök efter:
Hoppa till:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
Swedish translation by Peetra & phpBB Sweden © 2006-2010