Förnamn: Jorgen
Efternamn: Smith
Tja, varför har ni de nick´s ni har helt enkelt...?! Mitt härrör inte helt oväntat från James Bond och står för dubbelnolla what the fuck egentligen....
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Mitt nick kommer från många år tillbaka när min storebror hjälpte mig installera Age of Empires 2 och till synes oprovocerat matade in "Borka Bonum" som användarnamn. Vilket jag sådär tre-fyra år senare började adoptera i vissa onlinespel och senare gick och blev standardnamnet för mig online.
Vi har för övrigt en kvinna på vår lokala Willy:s-butik som heter Borka. Rätt lustigt, ändå.
Förnamn: Robin
Efternamn: Johnsson
Giggiz är smeknamn på gig_overdoze Gig_overdoze var ett namn jag fick på ett lan för mången år sedan Pga min kassa dator som hade en hårddisk på 9gig som ständigt blev full
Förnamn: Filip
Efternamn: Luttren
Zio kommer från barnsben ålder då jag och min bror var väldigt inne i DragonBall och vi lekte olika grejer så till slut kom vi på våra egna namn som skulle påminna om de karaktärerna i böcker/filmerna.
Senare började jag använda namnet vid olika speltillfällen sen blev det bara så att jag fortsatte.
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Jag kunde inte logga in på forumet, den jävla bot-spärren, för jag kunde inte se vilka bokstäver bilden innehöll. Spunk fixade det åt mig, men kunde inte stava mitt namn.
Janusz
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Jag tog namnet på ett LAN för länge sedan när vi skulle spela Warcraft III. Jag spelade alltid orc och tog därför namnet Waagh, som dock är från Warhammer men fortfarande väldigt orciskt. Sedan dess har jag använt det som nick överallt på internet.
Cappet är en felstavning av carpet lääänge sedan tillbaka på ett tidigt forum;) Jag har kallats mattan sedan jag gick i trean . och i början av intärnät " då de flesta av er inte var födda":) tänkte a bli lite internationell som profil mattan dvs carpet men fått leva ed cappet;) Finns nog med i de flesta porrforum
Föredrar iofs mattan
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
I mina yngre dar blev jag kallad 'Lurven' pga att jag var mycket lurvig. Några år senare så drog jag en ryss över det hela så det blev 'Lurvski', tyckte det lätt bra och ball så det fick sitta kvar....
Förnamn: Paolo
Efternamn: Svensson
För många år sen när jag skulle välja namn i ett mmo så va alla mina spel namn upptagna så tog ett namn från en Warhammer karaktär och sen dess har det används i så gott som alla forum och spel sen dess.
Skapade mitt nick för att tagga allt man ritade i mellanstadiet "PopUp Productions" (PUP logo med omvänt första P), någon gång i början på 80-talet. Detta var som sagt långt innan alla trodde mitt nick hade med popup-blockers att göra, då jag jobbar med IT.
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Jag heter jonny kraft, så då blev de power, jonny power
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Fick mitt smeknamn på mitt förra jobb för några årsen. Det började med att en snubbe fick reda på att smeknamnet för Robert på Amerikanska(US English) är Bob. Så blev det Bob the builder ett tag, sen Byggare Bob och sedan Byggan och nu kallas jag mest bara för Byggs
Långsökt.se haha!
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori