Inläggsrubrik: Re: Schweiz invasionen - Lördag 20 Juli 2013
Postat: 18 jul 2013, 14:57
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Bokade lånebössor
2x Tr_danne 1x Brenner 1x Bengts
Därmed är alla utav föreningens lånebössor med tillhörande kit bokade! Tänk på att kulor inte medföljer kiten utan behöver köpas separat. Annars skall kiten innehålla allting som behövs.
Postat: 19 jul 2013, 11:45
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
TÄNKA PÅ INFÖR I MORGON
1. Det kommer bli väldigt varmt I morgon så ta med mycket vatten! 2. Ta med jämna pengar som möjligt och tänk på att det är 50kr för ALLA 3. Kom i tid! Vi kommer bli en hel del folk och det kommer inte funka ifall det dyker upp 15 pers en kvart senare!
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Postat: 20 jul 2013, 16:38
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Tack alla för ett fantastiskt spel!
Detta var mitt andra spel jag arrade och i början med genomgång - det skulle kunna bli så mycket bättre från min sida! Jag har tagit till mig en del grejer tex armbindlar.
Men ifall ni har feedback - bra som dålig så skicka ett PM om vad jag skulle kunna göra bättre och vad som var bra idag!
Ifall ni har synpunkter på banan och vad som skulle kunna förbättras för oss airsoftare så PMar ni Janosz här på forumet som har ansvaret för kontakten.
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Senast redigerad av kimale 20 jul 2013, 18:05, redigerad totalt 1 gång.
Användare som besöker denna kategori: Google [Bot] och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori