Inläggsrubrik: Re: Bockaby 14:e Juli - 2013. Bogartpojkarnas Airsoft
Postat: 11 jul 2013, 20:37
Förnamn: Robert
Efternamn: Kindstrand
Hur kommer det att bli med lagindelningen? Jag har en polare som kanske kommer att hänga på om jag har tid att lira på söndag och då kommer han att köra i civila kläder(snickarbyxor etc.). Jag kommer att köra i UCP eller WL beroende på lagindelningen. Kommer det att vara typ WL och DPM mot resten som vanligt eller är det nåt annat planerat?
//Byggan
_________________ [Shitfaced]Byggan callsign Sierra Bravo Why drink moderate, when you can get shitfaced!?
Postat: 13 jul 2013, 21:20
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Byggan skrev:
Hur kommer det att bli med lagindelningen? Jag har en polare som kanske kommer att hänga på om jag har tid att lira på söndag och då kommer han att köra i civila kläder(snickarbyxor etc.). Jag kommer att köra i UCP eller WL beroende på lagindelningen. Kommer det att vara typ WL och DPM mot resten som vanligt eller är det nåt annat planerat?
//Byggan
Hade vart trevligt att få ett svar på den frågan... Jag har en polare som skall med och han kommer köra med M90, jag kör med VSR, hade vart kul att veta om vi kan lira tillsammans....
Postat: 14 jul 2013, 17:04
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Tack för ett grymt kul spel idag! Inget direkt att klaga på, det skulle isf vara han där vrålapan på övervåningen.. Men annars spot on! Ser fram emot nästa spel ni arrar!
Postat: 14 jul 2013, 17:44
Förnamn: Christian
Efternamn: Schultz
tack för idag!
För mig var detta inget vidare spel utan det kändes som om det var alldeles för mycket folk på den begränsade yta som Bockaby ändå är. Det medförde att vi hade vår halva av plan och fi hade sin, och det var aldrig någon som egentligen lyckades ta sig framåt - helt enkelt ett väldigt statiskt spel utan den CQB som i varje fall jag förväntat mig.
Nästa spel skulle jag gärna se en maxgräns på 100 pers, mer än så är egentligen inte lämpligt för Bockaby enligt mig.
Postat: 14 jul 2013, 18:23
Förnamn: Carl
Efternamn: Lundgren
Äh. Det var ett riktigt roligt spel. Tack bogartpojkarna för ni tar er tid och arrar spel på bocken! Snyggt med presenningen också runt hela b3. Bättre än inget.
Postat: 14 jul 2013, 18:36
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
TFI Tackar för sig, Ett ok spel i våran smak. Väldigt mycket folk på liten yta. Annars, bra temporär lösning med presenning runt om. Trots såpass mycket folk blev det ingen "spawncamping" som sist iallafall
Postat: 14 jul 2013, 20:08
Förnamn: Vincent
Efternamn: Andren
Tyvärr är jag lite inne på vad Schultz sa likaså. Alldeles för många deltagare för att spelet skulle bli intressant. Som det var nu fanns det ingen som helst möjlighet att direkt genomföra några lyckade taktiska manövreringar då varenda centimeter var täckt av eldkraft. 100 pers, det spelet hade jag absolut sett fram emot mer
Postat: 14 jul 2013, 20:56
Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Kamrater,
Jag ställer mig också i kön om att det kanske är lite för mkt med mrt än 100 personer på bockaby, Speciellt vid flagdomination, kändes som att motståndaren satt och tryckte.
Capture the flag som tvingar fram folk kanske hade funkat bättre? Träfftagandet var väll så där, men jag kan förstå det med tanke på hur mycket kulor som var i luften, och i stridens hetta kan det lätt missas ! Förutom du ditt läderbälte som skjöt mig i a1 fastän jag skjöt dig först genom fönstret.
Annars grymt spel tyckte jag med mycket action ! Adrenalinet på tok hög nivå när vi sprang mot a1 efter lunchen !
Tack blåa laget för den otroligt roliga och trevliga stämning ! Meningen är att ha kul och det hade jag verkligen!
/pickadölverman
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori