Förnamn: Jonny
Efternamn: Kraft
Ärade kamrater,
Jag har sneglat en hel del på dessa next gen pärlor, men har ändå frågor jag skulle vilja få svar på !
Är det någon skillnad på r43 r47 och r50? Tönkte främst internt, då jag inte vill ha en cqb utan en m4 i normalt utförande. Samt att r50 och r47 är omöjliga att få tag på.
Vad finns det för magasin att beställa som funkar till dessa? Tänkte beställa bössan från khmountain, men finner inga där :/
Tacksam för era otroligt välformulerade svar kamrater
P s Skriver på mobil, så ursäktar för särstavning
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Förnamn: Christer
Efternamn: Wendeborn
Om du är redo att punga ut lite extra så har de några inne på ehobby asia, för tillfället har de SCAR-H, SCAR-L CQC och en M4 i lager. Menar då TM, inte klonerna.
Kamrater,
Så mao så är det bara det externa som skiljer modellerna åt? Vad jag hört så har tm svagare box original än army! Bolt stoppen är inget problem då det är rekylen jag är ute efter
Funkar vanliga mag i bössan? Dvs utan bolt catch funktion
Mvh
_________________ "Man får bättre hop om du böjer pipan" "Bättre att limma magasin i brunnen för att slippa vobbel" "Limma ihop upper och lower funkar också bra"
Kamrat,
Jag har sneglat en hel del åt gasbösse hållet, men har hört för mkt ris ang prestationen kontra aeg och även att dom inte är så välfungerande på vintern, så tänkte hålla mig till aeg
Får ta och kolla runt lite på tm antar jag dom är riktigt fina dom med !
Tack för svaren !
Mvh
Blev mer sugen på en tm nu, speciellt när man kan återbruka magen man har hemma tillfälligt! Var hittar man dessa förlängare?
Edit: Ursäkta om jag tjatar, men vill inte göra bort mig och köpa fel.
Men iaf, m4 socom next gen, är det samma recoilsystem och interna delar som dyrare modeller ala hk416 osv? För om det är samma system samt lika lätt att byta fjäder är ju saken biff och det blir en beställnibg ikväll.
Hur mkt brukar tull och frakt landa på från ehobbyasia? Antar att dom är bäst att beställa ifrån
Mvh
Hur mkt brukar tull och frakt landa på från ehobbyasia? Antar att dom är bäst att beställa ifrån Ja ehobby är en av många bra åf i HK. Räkna med tull ca x1.25 på priset, frakt varierar på vikt och vilket fraktbolag du väljer. Själv föredrar jag UPS express.
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
har beställt en TM HK416 nexgen. Du skriver att du kör med 120 fjäder i din SCAR? hur meckit är det byta fjäder? Var hittar du fjädet till dessa vapen? Eller är det samma fjäder som vilken 416 som helst?
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Grattis till köpet av en riktigt awesome bössa, hoppas du blir nöjd med den. Innan du ens börjar fundera på att trimma den, så passa på och njut av en bössa som chronar lägre än cqb, men går lika långt som m130.
Läs guiden och kolla på alla youtube-klipp från eagle6, så kommer du bli en mästare på TM next gen, men som svar på din fråga: nej, man kan inte stoppa i en vanlig m120 i en next gen.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori