Inläggsrubrik: backup plan ifall paintballfabriken fails
Postat: 30 maj 2013, 17:33
Förnamn: Linus
Efternamn: Satans minion
Vi är anmälda till spelet den 16 juni. Fem pers som aldrig spelat vill va med. Kanon tycker jag, the more the marrier! Men det verkar segt med deltagare. OM det inte blir av, finns det nån som planerar att ordna nåt annat spel? T ex i bergsjön? Om inget annat kanske en nybörjarspels-dag? Som Janosz hade i våras. Vill ju helst att polarna får spela nu när de är inställda på det. Och förhoppningsvis få riktigt blodad tand.
Hur resonerar ni??
_________________ HeavyMetalMilitia Radio callsign : Farbror Torsten
Inläggsrubrik: Re: backup plan ifall paintballfabriken fails
Postat: 30 maj 2013, 20:40
Förnamn: ola
Efternamn: melin
Jag har varit o tittat på paintballfabriken och miljön e ju perfekt med skog hus o annat smått o gott (om det är banan i billdal vi pratar om) vore synd om det inte blev nåt där..
Inläggsrubrik: Re: backup plan ifall paintballfabriken fails
Postat: 10 jun 2013, 07:08
Förnamn: Ali
Efternamn: Koc
tjenare jag är också på den 16de jag tänker köpa min vapen idag eller imorgon så jag skulle gärna vilja spela en game innan jag åker på semester och jag är så jävla taggad juhhh orkar inte vänta en månad på att spela så det vore grymt kul om VI kan köra en game den 16de tack MVH Catan90
Har lite idéer så om ingen annan tar på sig arr så arrar jag. Hoppas själv att sPunk kör ett sånt där skitroligt spel igen. Men om inte annat så har jag lite planer på kulle till kulle spel med dynamisk avgränsning av området. Dvs. Kl tolv till klockan ett är all mark söder om vägen off limits och lagen måste ta hänsyn till det i förflyttning om målbild. Dock inte färdigtänkt än riktigt.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori