Inläggsrubrik: Re: Bockaby 1:e Juni - 2013. Bogartpojkarnas Airsoft
Postat: 01 jun 2013, 20:22
Förnamn: Kristoffer
Efternamn: V
Tackar jag även för ett riktigt kul spel! Bra träfftagande, glada miner på banan (förutom ett fall). Ett mindre missförstånd i slutet som vi tog på plats.
Bra första arr Bogartspojkarna! Kommer garanterat igen, säkert även på spelen här uppe i trestad. Får även tacka Limpan och Roos för att man kunde samåka, samt Krille och Fredrik i TF Overwatch för gott samarbete (med mycket spräng? ). OBS: Bra jobbat CAG ute i skogen under första spelet! Ni såg lite bittra ut under andra delen efter ha legat i skogen bara!
Lite grejer till nästa spel i mitt tycke. -Begränsa byggnaderna till förstavåning, och ev blockera en del av de fönster som finns. -Bara cqb på bocken? har inte varit på det innan, men vore kul att prova. -Själv så gillar jag spel med bara Semi, vet att många inte gör det. Men i mitt tycke är det lättare att trycka på och blir på så sätt mindre flaskhalsar.
Och nu till den enda tråkiga grejen på dagen. till dig som skrek "Du ropa ju inte granat din jävel", kan gärna tänka om igen. Annars tar jag gärna med det som avslutning på videon, där jag tydligt skriker granat.. och sedan kastar iväg den
Lite småbilder och en lättare redigerad film kommer säkert upp imorgon! Tackar för gött spel och arr!
Postat: 01 jun 2013, 22:21
Förnamn: Tommy
Efternamn: Hansson
Bogartpojkarna är sjukt nöjda med dagen. Skön stämning överlag och bra träfftagande, mycket action. Trevligt att träffa många härliga personer. . Vi fick mycket feedback och vi vet vad vi ska försöka förbättra till nästa gång. Tack för att ni kom och gjorde denna dag så bra som den var. .
Postat: 02 jun 2013, 15:48
Förnamn: Fredrik
Efternamn: Augustsson
Överlag upplevde vi att folk verkade ha väldigt kul igår. Det var god stämning i spawn och det fungerade väldigt bra med träfftagande ute på banan. Några smågräl uppstod men dessa reddes snabbt ut och den goda stämningen bibehölls genom hela dagen. Några deltagare har lyft kritik om att vi var lite luddiga med reglerna. Ett par missförstånd inom vår egen grupp ledde till en del frågetecken ute på banan. Vi har tagit till oss av den feedbacken och kommer jobba på att få ett tydligare upplägg nästa gång.
Ett stort tack till alla som kom för att ni gjorde det till ett så bra spel!
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 3 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori