Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Det blir ett väldigt enkelt spel då det är första gången jag är ansvarig. Jag har inte bestämt vilket spel så har ni några tankar, PM:a mig så ska vi se vad som kan göras!
Ha gärna så jämna pengar som möjligt!
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
Härligt att se att vi blir några iaf! Riktigt skoj att det verkar komma rätt många nya!
Det kommer bli ett lugnt och förhoppningsvis trevligt flaggspel i morgon - om vi kör över hela området eller om vi delar av får vi se i morgon vad alla tycker
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Förnamn: Shad
Efternamn: Zaher
Hej har två frågor angående spelet imon, ska man fylla på med kullor innan spelet eller där? och de andra är jag har inte köpt vapen väska än men jag har en gymväska, jag testade och la iden, det passa sådär, det är en bit som sticker ut är det okej att använda den ändå?
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori