Behöver lite hjälp! Tänkte skaffa mig ett Condor battle belt 2 i OD men är sjukt osäker på storlekarna. Det verkar halvt omöjligt att hitta i en butik så det blir att beställa från nätet:-( Jag är ca 105 cm runt midjan där det ska sitta, lite småfet! Är det någon som har ett och kan vägleda lite? Eller någon som vill bli av med ett??
Förnamn: Anders
Efternamn: R
Om du ska med och spela på bockaby så kan jag ta med mitt som du Kan prova jag har medium och den sitter bra du får ju köpa till ett internt bälte också om du inte har sele eller något
_________________ "The strength of the team is each individual member. The strength of each member is the team."
Förnamn: Camilo
Efternamn: Quiroga
Tja Totte, hade på mig en large när jag spelade i söndags. För mig så blir glappet fram ganska stort (ca 20 cm tack vore min buk:)), på dig bör den nästan gå ihop helt fram...
Fördelen blir att du får 8 molle loops per sida med en large (antar att medium har färre) Nackdelen är att D-ringarna för h-selen kan hamna lite för tätt fram(?)
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 1 gäst
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori