Förnamn: Vincent
Efternamn: Andren
Bara en fundering, risken är att spelet blir lite statiskt om man endast slåss om en liten kulle hela dagen?
Vad tror du om en spelidé som sPunk la upp en gång, dvs 6 st flaggor, utspridda med olika nummer. Timme ett ska man tex ta Röd 2, timme två Blå 3. Laget som hittar flaggan först får således försvara den.
Förnamn: Peter
Efternamn: Sporrong
Tänkte det också lite senare. Men tänkte att nybörjare skulle tycka det var kanske kul med mindre rörigt och mer skjutande. Eller har jag fel? Eller så byter man spel vid halva dan till något annat?
_________________ Flykt Överlevnad Motstånd Framåt, ära, blanka don
jag har anmält mig men är tveksam om jag kan komma, beror på om jag lyckas få ihop mitt vapen innan lördag kväll, annars avanmäler jag mig. Ser ut att bli ett roligt spel och är enormt sugen på att komma ut!
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Jag tror jag också kommer ut imorgon, dock har jag inte skrivit upp mig i kalendern riktigt ännu. Ska försöka få i ordning min primära bössa och beta av sista skoluppgifterna innan jag fattar ett mer definitivt beslut. Men chansen är god, jag behöver komma ut lite.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori