Inläggsrubrik: " Boda airsoft arena" öppnar snart nya banor
Postat: 02 sep 2011, 14:29
Förnamn: Jonas
Efternamn: Andersson
Hej
Vi tänker "öppna" lite ny mark att spela på i östra delen av Lilla Edets kommun
Preliminärt blir det spelstart den (9/10) med ett söndagsspel.
Kartor, vägbeskrivningar kommer när planeringen är klar.
från lidköping 1 tim 30min, från vara 1 tim, från falköping 1 tim 45min från Göteborg 50min
******Vi får skjuta fram premiären någon vecka PGA älgjakt, blir lite ojämt spel annars, det kommer att finnas en facebookgrupp för denna spelarena (bilder, kartor, etc) den håller på att fixas till, återkommer när den är "online"******
Facebook grupp " Boda airsoft arena" med foto och kartor över spelterrängen, detta är den första av 3 skogsbanor vi planerar att öppna...
Inläggsrubrik: Re: Nya "skogsbanor" mellan Göteborg och Trollhättan
Postat: 04 sep 2011, 22:33
Förnamn: Jonas
Efternamn: Andersson
Inledningsvis för att testa intresset är den första banan på c:a 8 - 10 ha ( 1 ha=10000kvm). foton och kartor finns på FB gruppen "Boda airsoft arena"
Funkar det bra så finns det tillgång till dubbelt så stora områden någon/några km "längre in i skogen" från samma markägare, kringliggande markägare ville vänta och se "vad vi pysslade med" innan de ger sitt tillstånd, men då pratar vi om 40 ha, kanske mer
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori