ja det funkar skit bra kör inte med 11,1 lipo bara det är FÖR mycket roff då i alla fall med cqb trim kan skriva upp listan med saker jag har i men det är hemma just nu
Förnamn: David
Efternamn: K
Mitt recept på en perfekt AK (eller vilken bössa som helst) idag:
Dream Army aluminiumnozzle (märke relativt oviktigt, finns andra bra, men DA är billig och pålitlig, och funkar garanterat ihop med resten av receptet) Dream Army hopuphus (för att vara säker på att DA-nozzeln tätar mot gummit, att blanda tillverkare där kan vara lite gamble med tätning i huset)
Dream Army cylinderhuvud dubbel o-ring (märke oviktigt, men DA är billigt och fungerar garanterat ihop med nozzeln) Dream Army Cylinder (märke oviktigt, men DA är billigt och cylindern fungerar garanterat ihop med DA cylinderhuvud)
Dream Army Ståltandad pistong (absolut viktigast, har sån i alla mina privata bössor och stoppar dem i alla kundbössor, helt odödlig pistong) Valfritt ventilerat pistonghuvud med kullager, gärna i aluminium om det är en AK (för bättre ljud, och V3 tål den extra påfrestningen av aluhuvud)
SHS-kuggar med utväxling efter behov, annars XYT om man redan har det liggande och är nöjd med 18:1. Jag håller på och ska avgöra om DA-kuggar är lika bra som SHS, de är kopior på SHS men vet inte om de är exakt lika bra. SHS är i varje fall bland de bästa som finns, och absolut bäst under 400kr.
Valfri fjädertillverkare Valfri spring guide med kullager, gärna i stål.
Dream Army Ultra Torque-motor (monstermotor som roffar bra även på semisniper-fjädrar, jävligt bra respons, osv. Samma motor som Element har jag hört, men billigare och lättare att få tag på)
Pipa: Prometheus 6.03 eller PDI wide bore om man har råd, annars Madbull 6.03 som är ett säkert val i alla lägen.
Gummi: Elements röda, Deepfire-gummi, m.m. Om man orkar: ER-hop, absolut bästa hoplösningen som finns.
Bössan e ju nerplockad i atomer,Får inte ihop den.. ska göra ett till försök att få ihop allt annars får jag ta mina delar till rödstjärnan så får de sätta ihop den
Förnamn: Kim
Efternamn: Alexandersson
MAG magasinen till AK74 är riktigt bra och jag kör med såna själv, matar på väldigt bra! Tyvärr så är de väldigt känsliga emot stötar - knackar man på dem så brukar det spruta ut kulor - rätt känt "fel" i deras AK74 magasin! Jag upplevde att det blev lite bättre efter jag tagit ut fjädern i magasinet och sen satte i den igen
_________________ There's 52 ways to murder anyone! One or two are the same and they both work as well
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori