Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
Planen är att låta köpa in radioapparater inom en snar framtid. Det nalkas styrelsemöte imorgon varpå frågan och dess status kommer tas upp. Mer information att följa, alltså!
Som nybörjare minns jag att det lätt blev väldigt förvirrat innan man lärt sig banan och de andra spelarna etc. Blev man utskjuten var det svårt att hitta tillbaka till sin grupp.
Hur skulle det vara att lägga till en radio till lånevapenkitten? Skulle det underlätta för nya spelare tror ni?
Måste passa på och slå ett slag för Baofeng UV-5R jämfört med Puxing PX-888 eller PX-888K. Inte nog med att den är billigare, den känns betydligt mer rubust och mindre känslig för väta. Dessutom kan man köpa ett megastort batteri till den från början, så man kan spela ett helt helgspel utan att behöva byta batteri. Den är även en dubbelbandare UHF/VHF. Naturligtvis kan jag var behjälplig och programmera den, om ni skulle köra fast.
Hmm vart en baufeng idag:)http://www.409shop.com/409shop_product.php?id=107033. Du får gärna hjälpa mig med programering:). Nu e det bara attvänta på avi från posten. Iofs en hel drös med grejer från ebay med pg till svea riket göteborg. Iofs har en pux888 men alltid kul att testa lite. App radio. Småkllat lite och vad kör vi på??? Typ ngn kanal karta
_________________ [TOP SECRET] - Classified personal CAT4A only ID File: Name: Mats mattan larsson Callsign: cappet Rank: Medic / explosive expert Employeer: Pay me am yours Service history: been there
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 0 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori