För er som ej var ute nu i söndags så skall jag återberätta lite info vi fick av martin.
Han kommer på ängen att uppföra en typ by byggd på plank och pallar och behöver våran hjälp.
Så jag hoppas att när datumen för detta spikas att många kommer ställa upp och hjälpa till nu när han är så snäll så vi fått låna hans mark under lång tid utan att betala ett öre.
Så planerna är så här att vi spikar en söndag i slutet på denna månad .Vi kör bygget och ser till att ha med oss många hammare och sågar sen kör vi stenhårt under dagen för att tända en brasa på em och grilla korv och ta något att dricka med detta är något vi förser oss själva med vad tror ni om detta upplägg.
Så under detta bygge kommer vi ta namnet på folk som hjälper till och dessa personer spelar gratis året ut på både nya byn och skogen vi kommer få egna nycklar till bommen och kunna utnytja marken som vi vill alla dagar utan Lördagar och anpassa vårat spel om han har uthyrning på området.Övriga kommer vi ta en avgift för i framtiden.
Anders
Senast redigerad av Taxi 02 maj 2006, 13:12, redigerad totalt 4 gånger.
Blev medlem: 04 maj 2005, 07:29 Inlägg: 235 Ort: Göteborg/Hisingen
Förnamn: Linus
Efternamn: Noren
Ta gärna ett annat datum för det är möjligt att hela Dräpers är borta då med... ( inte helt klart än dock)
Kanske vore bra att ta 2 dagar eftersom det är rätt så troligt att alla som vill vara med inte kan på det angivna datumet + att det troligvis inte lär bli färdigt på en dag...
Blev medlem: 03 maj 2006, 19:51 Inlägg: 68 Ort: Svingeln, Göteborg
Om intresse finns så möter jag upp vid vagnshållplatsen på Rymdtorget (7 eller 11 från stan mot Bergsjön) innan för folk som inte kan hitta, då det bara är en kort promenix därifrån, kontakta mig på:
Johannes Axner
mobil: 0736 77 07 60
msn (bara i nödfall): johannes.axner@hotmail.com email: johannes.axner@gmail.com
Om ingen hör av sig sticker jag direkt till Äventyrscentrum.
_________________ "Allah har stor, men jag har större" - Cat Rapes Dog
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 4 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori