Förnamn: kenny
Efternamn: F
Efter räden mot drog kartellen i Göteborgs hamn i söndags hittade insatts styrkan uppgifter om att en rebel organisation har satt upp en träningsbas i skogarna utanför Göteborg för att slutföra sin träning innan de slutligen genomför ett terrorist attentat i stan i samband med ett stort internationellt toppmöte i nästa vecka.
Detta gör att det är nu bortom för insatts styrkan att åter samla mod och kraft för att slå ut detta nya hot
UPPDRAG: Insatts styrkan skall på något sätt försöka ta sig in i terroristernas väl bevakade lägerområde och signalera attackflyget med hjälp av en rökbomb.
Kulle 2 kommer att göras om till bas Armbindel kommer att användas för att lättare minska misstag.
Japp har klubben kulor för det verkar vara hårdvara i göteborg för tillfället Vad tror ni om arm bindlar kommer det att paja eller bra för att minska risken för skjuta sina egna.
Förnamn: Janusz
Efternamn: Maxe
Spunk, skojaru?
I skogsspel, där man ofta bara ser ett huvud eller en liten del av kroppen bakom ett träd, är det för nybörjare jättesvårt att veta vem som är vem, särskilt när man lätt blir vilse i skogen och tar fel på riktningen man kom ifrån.
Så fort man börjar känna igen folk, så man direkt ser nåns rörelsemönster och direkt ser att det där nog är Jogge, så blir det HELT överlägset armbindlar. Eller Kajer, som flera gånger påpekat att han känner igen ljudet på folks bössor. Då vet han ju om det är FI som skjuter på andra sidan kullen.
Det nybörjare oftast råkar ut för är att bli överflyglade, och det hjälper inte att de tvekar också, därför att de inte känner igen FI som kommer från "klockan 4".
_________________ -Janusz - Det som inte dödar dig gör dig traumatiserad
Förnamn: Mikael
Efternamn: Steisner
I skogsspel är jag själv ingen fantast utav armbindlar, men det är ett bra verktyg för nya spelare att enklare identifiera på vems sida folk står. Det var länge sedan jag spelade med armbindlar i skogen och är lite nyfiken på hur det påverkar attityden bland nyare spelare - då det må bli lite färre osäkerheter i strid.
Jag har för övrigt två lånekit till låns om någon saknar prylar.
Nu är kulle 2 tror jag den heter färdig för försvar och intagningen av den kommer inte bli lätt.. Hadde varit kul om stridsverket skulle försöka( dom hadde fått det svårt) så hoppas alla är på sitt bästa smyga och skjuta humör imorgon.
Användare som besöker denna kategori: Inga registrerade användare och 2 gäster
Du kan inte skapa nya trådar i denna kategori Du kan inte svara på trådar i denna kategori Du kan inte redigera dina inlägg i denna kategori Du kan inte ta bort dina inlägg i denna kategori Du kan inte bifoga filer i denna kategori